Omega Only (Deel 4)

Dit zag ik net via instagram. 8 nieuwe seamasters zouden er verschijnen. Ben heel benieuwd. Misschien wel een nieuwe ploprof!

Er gaan veel geruchten dat er een nieuwe Planet Ocean aan komt, tijdens het event zou George Clooney er ook zijn.

Let’s wait😎

4 likes

Hoe laat wordt het bekend gemaakt?

1 like

Heel benieuwd of de nieuwe modellen iets brengen waar ik warm voor loop.

1 like

Ben blij dat ik onlangs drie fraaie nieuwe Omega’s heb kunnen kopen.
Prijzen gaan (weer) behoorlijk omhoog.
Is (bijna) niet leuk meer.

1 like

Ik wou dat ik het wist, sorry geen idee.

Dat ben ik ook! Vermoed na wat reacties te hebben gelezen dat ze met een paar klappers komen :pray:

1 like

@anon44073676EV @MannetjeMar @Skorpio lees net dat er een embargo is tot 15:00uur vanmiddag op de Omega horloges, dus nog even geduld hebben met elkaar. ‘’ Spannend ‘’

3 likes

Ik las dat dat 15.00 uur BST is.

1 like

Nog even geduld dus.

Voor de koffie?

3 likes

O.a denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Hij is in ieder geval ambassadeur :smile:

1 like

Hahaha

:joy:

De nieuwe PO is inderdaad al wat overtijd als je de oude release jaren langs elkaar legt, en Clooney maakte vroeger weleens reclame voor de PO ookal kennen we hem vooral van de Speedmasters.

Zou wel mooi zijn als dat de grote verassing is naast de 75th anniversary modellen.

2 likes

Klopt, ik had de PO eigenlijk vorig jaar al verwacht. Als je kijkt naar productlevenscycles van de vorige PO modellen, dan zou je nu echt de nieuwe PO mogen verwachten.

3 likes

Voor wat het waard is: zat ooit met een vergelijkbaar ‘dilemma’. Ik besloot uiteindelijk om eerst de Speedmaster (1861) aan te schaffen (later ingeruild op een 3861) en later een 300 te kopen. Ook ik wilde in ieder geval ooit een Speedmaster. Nooit spijt gehad van deze volgorde.

De Speedmaster vond ik mooi en blijf ik mooi vinden. De 300 (lang over getwijfeld, omdat ik ook een PO had) ga ik steeds mooier vinden wanneer ik die draag.

Volgens mij maak je nooit een verkeerde keuze. Als je eerst het horloge kiest dat je nu het meest aanspreekt, geeft dat tijd om goed te weten of je het andere wel wilt/moet aanschaffen.

1 like

Drie nieuwe, pfff… toe maar. Mag wat kosten :wink:

13 likes

Ja, het ging hard de laatste weken.
Ook nog een paar Tudors.
Nu weer pas op de plaats. :wink::slightly_smiling_face:

1 like

17 likes