Omega Only (Deel 4)

Och, als je zo 3 nieuwe omegas kan kopen zal een beetje inflatie ook geen pijn doen.

1 like

Nieuwe collectie gezien zojuist. Dat scheelt weer een hoop geld.

5 likes

Jep, heel wat blauwtjes :wink:

1 like

Nieuwe PloProf in staal met rubber strap.
En weer een monobloc :heart_eyes:

3 likes

Wat een waanzinnige aankondiging! De Ploprof hebben ze uitgevoerd in het model van de jaren 70, had verwacht dat ze de nieuwe Ploprof ook in titanium zouden uitbrengen maar er gingen al geruchten dat het te kostbaar was maar de diameter is ook iets kleiner als als de titanium variant.

Omega SMP 300 ziet er ook lekker fris uit.

Wat ik ook een heel gaaf detail vind als je met je zaklamp op de wijzerplaat schijnt van de Ultra deep dan komen er 3 troggen naar boven en de meest rechter geeft aan het duikrecord van Omega Ultradeep, zeer gaaf!

Al met al ben ik heel benieuwd naar de kleurencombinatie irl. Horloges zijn leverbaar vanaf het einde van het jaar volgens mij?

Weet eigenlijk niet of ik de nieuwe Ploprof nou mooier vind als de mijne🤔

@MannetjeMar wat vind je van de nieuwe release van Omega?

9 likes

Nog steeds blij met die van mij.
Titanium draagt gewoon fijn.
Maar wel gaaf dat ze dit uitbrengen.
15k is nog wel een dingetje

1 like

Ik ook met die van mij hoor!

Genieten idd

Zeker, heel gaaf! Be benieuwd naar de kleurencombinatie irl dan pas kan ik een definitief oordeel geven.

15K is zeker veel geld…

1 like

13 likes

15 likes

Mooi ding

1 like

Crosspostje

20 likes

20 likes

12 likes

Excuses heren…

Tussen al het Sea / Speed / Globe / Railmaster geweld… :wink:

Goede dag gewenst!

1 like

Verfrissend.:+1:

1 like

@Warroo wat vind je van de nieuwe Ploprof O-steel? Verslaat het jou "oude " stalen variant?

1 like

Die monocoque case van de nieuwe is wel heel gaaf…

Maar looks van de drie oudere generaties (70-00-10) zijn toch more appealing. Voor jou?

1 like

Hier ben ik het volledig mee eens! Erg knap van Omega :clap:

Zo denk ik er ook over momenteel. Vind jammer dat ze het nieuwe model niet hebben uitgebracht met een zwarte wijzerplaat dat zou na mijn inziens beter passen bij de jaren 70 stijl als deze geborstelde blauwe wijzerplaat. Zwart is meer tijdlozer…

Momenteel geniet ik nog elke dag van mijn titanium en hier is deze beauty :heart::point_down:

Doe je mee @Warroo :sunglasses:

16 likes

8 likes

Dat is nog altijd de grail Ploprof voor mij! Titanium is ook het perfecte materiaal voor zo’n over the top diver.

De nieuwe monocoque case in titanium met jouw kleuren zou eigenlijk helemaal schitterend zijn :+1::blush:

1 like