Prijs van de Speedmaster Professional is in Nederland in ieder geval nu nog hetzelfde als gisteren.
Net ook wat zitten klikken op de Omega site, maar volgens mij is er niets verhoogd - zeker niet van de volume modellen.
Zo! Da’s een mooie
Gelukkig maar, prijs is al fors vind ik.
Zo mooi…
Ik vind die nieuwe Ploprof monobloc helemaal geweldig. Model is subliem en ik hoop hem nog eens in het echt te mogen bewonderen.
Echt een droom horloge. Niet op de foto vast te leggen.
Dat ik momenteel uit kijk over de middellandse zee met een Mojito maakt hem nog mooier vermoedelijk.
oke je hebt hem al dat is vlug
vind het hele mooie horloges de 300,maar de stalen band vind ik weer niet mooi
mijn keuze zou rubber zijn bij dit type
Erg mooi.
Erg knap gedaan van Omega dat ze de kast (iets) dunner hebben gemaakt wat naar mijn inziens het draagcomfort zeker verbeterd om de pols.
Ik ben ook nieuwsgierig geworden, maar zou jij jou stalen Ploprof hiervoor willen opofferen? 15K+ is een flink bedrag…snap eigenlijk niet zo goed waarom de nieuwe variant 3K+ meer waard is in vergelijking met de titanium variant🤔
Ik zou hem maar af doen, anders zit je de hele tijd naar je pols te turen ipv de zee voor je
Nee… die van mij gaat niet weg hoor.
Heel vet! Waar heb je hem gekocht?
Toevallig bij de Omega Boutique in Monaco. Donderdag al. Ben er op vakantie. Tot mijn schrik stond er eentje in de vitrine. Ik zeg even passen. Hij zegt ik heb er 2, eentje voor de vitrine en eentje voor verkoop.
Inpakken.
Groot gelijk! Fantastische aanwinst!