Omega Only (Deel 4)

Ik ook niet. Doe mij de tita maar.

1 like

15 likes

Vandaag de Speedmaster reduced “reversed panda”

8 likes

Niet in NL.

1 like

In Amerika wel.

1 like

25 likes

Waarde mede-Omega-liefhebbers,

Na overleg met 2 gewaardeerde forumleden, leg ik mijn kwestie bij jullie breed in deze groep…

Mijn Omega Constellation Quartz (cal. 1346) blijft zo nu en dan wat ‘hangen’. De minuten lopen goed door… Op tijd, alleen uur wijzer loopt dan bijvoorbeeld ineens 2 uur achter…

Als ik de kroon dan uittrek om het weer te verzetten (heeft een snel-verstelling op uren) en duw die weer in, dan loopt het horloge ook soms niet direct weer, en staat het even stil…

Wanneer ik het horloge dan laat dan loopt het na een tijdje weer (met dan weer een verkeerde tijdsaanduiding van dien :s…)

Dit alles gebeurt niet altijd, maar soms dus wel…
Ik draag het horloge graag en dit maakt het jammer genoeg niet altijd mogelijk…

Bijgevoegde foto van open achterkant bij een batterij-wissel…

Zou graag jullie inzichten vernemen of jullie ideen wie bij dit specifieke uurwerk het beste zou kunnen helpen…

Alvast heel-veel dank!!!

4 likes

17 likes

Ik kan je er niet mee helpen, behalve je de tip te geven misschien je probleem te plaatsen in het paarse gedeelte, techniek en reviews. Daar zitten de echte techneuten🙂

3 likes

10 likes

Happy Speedytuesday🙂

12 likes

png)

25 likes

Zat vandaag mijn nieuwe aanwinst van dichtbij te bekijken en zie dat het lijkt alsof de pakking niet goed zit aan de bovenkant. Ga er uiteraard mee terug, maar iemand dit ooit eerder gezien of meegemaakt?

1 like

8 likes

Ik zie niet zo goed wat ik zou moeten zien

Moeilijk te fotograferen, maar hier nog een poging

Ja dat ziet er niet goed uit. Zeker teruggaan.
Hopelijk lossen ze het snel op en krijg je het snel terug zodat je er van kan genieten. :+1:t2:

1 like

Ik zie alleen een beschadigde kast

Het lichtgrijze randje boven de pusher.

Een beschadigde kast zie ik dan weet niet​:sweat_smile::joy: gelukkig, maar t gaat inderdaad om dat lichtgrijze randje boven de Pusher