Omega Only (Deel 4)

Ik kan je er niet mee helpen, behalve je de tip te geven misschien je probleem te plaatsen in het paarse gedeelte, techniek en reviews. Daar zitten de echte techneuten🙂

3 likes

10 likes

Happy Speedytuesday🙂

12 likes

png)

25 likes

Zat vandaag mijn nieuwe aanwinst van dichtbij te bekijken en zie dat het lijkt alsof de pakking niet goed zit aan de bovenkant. Ga er uiteraard mee terug, maar iemand dit ooit eerder gezien of meegemaakt?

1 like

8 likes

Ik zie niet zo goed wat ik zou moeten zien

Moeilijk te fotograferen, maar hier nog een poging

Ja dat ziet er niet goed uit. Zeker teruggaan.
Hopelijk lossen ze het snel op en krijg je het snel terug zodat je er van kan genieten. :+1:t2:

1 like

Ik zie alleen een beschadigde kast

Het lichtgrijze randje boven de pusher.

Een beschadigde kast zie ik dan weet niet​:sweat_smile::joy: gelukkig, maar t gaat inderdaad om dat lichtgrijze randje boven de Pusher

Terug gaan, zit absoluut niet goed

1 like

Zeker terug, dit kan echt niet! Wat moet/mag je nog verwachten vraag ik me af…

1 like

Ja vervelend altijd dit soort dingen. Vooral bij deze prijsklasse. Vroeg mij ook vooral af of iemand dit specifieke probleem vaker heeft gezien, kom t nergens tegen als ik Google

Nou precies dit… snap die quality control bij Omega echt niet… vind het een prachtig merk maar de vele gebreken bij verschillende modellen houd me tot nu toe tegen er een te kopen.:roll_eyes:

Och, vind het wel meevallen met kwaliteits idsues3… @Japioz is deze nieuw nieuw og nieuw voor jou?

Laatst nog iemand die een zomaar een pusher verloor van zijn speedmaster (nieuw) het niet goed lopen van de chrono van een speedmaster, en een filmpje op internet van een planet ocean met condens onder het glas… nu weer deze pakking. Tjahh het is maar wat je nee vind vallen. Mijn 8k gaan ergens anders heen in ieder geval😅

*mee

10 likes