Op hoeveel horloges? Maar ok, gelukkig zijn er andere merken waar je probleemloos 8k kunt spenderen en meer op een perfect horloge…
Ook mijn reden geweest om n nieuw gekochte Speedy saffier weer te verkopen. Wijzers stonden niet goed. Om 5 voor 6 stond de uurwijzer al op 6. Belachelijk bij zoveel branie met zogenaamde maanlandingen etc
Ja precies dit! Meer horloges dan dat de quality contole blijkbaar aankan. Misschien verstandig om de productie wat terug te schroeven en meer te doen aan de kwaliteit. Zodat mensen die hard sparen voor zo’n horloge niet on de haverklap naar de dealer moeten. Kan gebeuren, maar het gebeurt de laatste tijd iets te vaak!
T valt ook wel mee, maar t is net kut als t je overkomt na de poeplap stevig getrokken te hebben. Nieuw nieuw in de stickers. Niet via AD dan weer
Ik weet het, je bent er echt weken mee bezig geweest. Vind het echt k voor je. Heb het zelf ook meegemaakt. Met een ander merk, was er ziek van…
Nou, nu begin ik echt te twijfelen. Zal straks es alles goed gaan bekijken.
Had meer van de nieuwe Aqua Terra 38mm modellen verwacht op het forum.
Heb 1 met rode wijzerplaat gezien en erna was het stil.
7.200 list is best een prijs voor een Omega maar had door de kleuren wel meer modellen verwacht.
Komt vooral door de late uitlevering, OB’s hebben ze denk ik sinds afgelopen april uitgeleverd gekregen en AD’s dacht ik zo in juni.
Prijs is stevig maar de AT’s zien er echt schitterend uit.
Misschien inmiddels oud nieuws maar wel informatief artikel. ![]()
Gister overgenomen van @herman78, waarvoor dank 
Op 21 cm pols voor mij een mooie aanvulling op de groene Aqua Terra en blauwe Planet Ocean 
Nu eerst de kluis in ivm vakantie, maar straks weer iets leuks om naar uit te kijken 
Volgende halte, iets zwarts….?
Heb echt vaak deze gekeken om em bij mijn groene at en zwarte smp te zetten. Her werd uiteindelijk toch een speedmaster date.gefeliciteerd het is een serieus mooi ding. 
Ik heb tegenwoordig mijn speedmaster op leer en ben echt weer helemaal verliefd geworden. Blijkbaar ben ik niet zo’n fan van stalen banden om mijn pols. Wel om te zien maar niet als ik hem om heb.
Zo dat is slordig. Het is al knap dat die door de METAS tests heen is gekomen.
Ik zit met een probleem. De vijsjes van een AT band zitten muurvast . Met m´n Bergeon lukt het niet en ik wil de schroeven ook niet stuk maken. Welke hollow point raden jullie aan voor deze? Of is er iemand uit de ruime regio Brussel-Aalst die me uit de brand kan helpen? ( je hoeft dit niet gratis te doen
)