Omega Only (Deel 4)

Terug gaan, zit absoluut niet goed

1 like

Zeker terug, dit kan echt niet! Wat moet/mag je nog verwachten vraag ik me af…

1 like

Ja vervelend altijd dit soort dingen. Vooral bij deze prijsklasse. Vroeg mij ook vooral af of iemand dit specifieke probleem vaker heeft gezien, kom t nergens tegen als ik Google

Nou precies dit… snap die quality control bij Omega echt niet… vind het een prachtig merk maar de vele gebreken bij verschillende modellen houd me tot nu toe tegen er een te kopen.:roll_eyes:

Och, vind het wel meevallen met kwaliteits idsues3… @Japioz is deze nieuw nieuw og nieuw voor jou?

Laatst nog iemand die een zomaar een pusher verloor van zijn speedmaster (nieuw) het niet goed lopen van de chrono van een speedmaster, en een filmpje op internet van een planet ocean met condens onder het glas… nu weer deze pakking. Tjahh het is maar wat je nee vind vallen. Mijn 8k gaan ergens anders heen in ieder geval😅

*mee

10 likes

Op hoeveel horloges? Maar ok, gelukkig zijn er andere merken waar je probleemloos 8k kunt spenderen en meer op een perfect horloge…

Ook mijn reden geweest om n nieuw gekochte Speedy saffier weer te verkopen. Wijzers stonden niet goed. Om 5 voor 6 stond de uurwijzer al op 6. Belachelijk bij zoveel branie met zogenaamde maanlandingen etc

1 like

Ja precies dit! Meer horloges dan dat de quality contole blijkbaar aankan. Misschien verstandig om de productie wat terug te schroeven en meer te doen aan de kwaliteit. Zodat mensen die hard sparen voor zo’n horloge niet on de haverklap naar de dealer moeten. Kan gebeuren, maar het gebeurt de laatste tijd iets te vaak!

T valt ook wel mee, maar t is net kut als t je overkomt na de poeplap stevig getrokken te hebben. Nieuw nieuw in de stickers. Niet via AD dan weer

1 like

Ik weet het, je bent er echt weken mee bezig geweest. Vind het echt k voor je. Heb het zelf ook meegemaakt. Met een ander merk, was er ziek van…

1 like

Nou, nu begin ik echt te twijfelen. Zal straks es alles goed gaan bekijken.:slightly_smiling_face:

Speedmaster gekocht in 1997, nooit een probleem mee gehad :grinning:

15 likes

Even weer vintage vibes oproepen, Komfit erop!

9 likes

Had meer van de nieuwe Aqua Terra 38mm modellen verwacht op het forum.
Heb 1 met rode wijzerplaat gezien en erna was het stil.
7.200 list is best een prijs voor een Omega maar had door de kleuren wel meer modellen verwacht.

Komt vooral door de late uitlevering, OB’s hebben ze denk ik sinds afgelopen april uitgeleverd gekregen en AD’s dacht ik zo in juni.

Prijs is stevig maar de AT’s zien er echt schitterend uit.

1 like

Misschien inmiddels oud nieuws maar wel informatief artikel. :+1:

2 likes

6 likes