Omega Only (Deel 4)

15 likes

Vandaag wat oranje details in de zon.

16 likes

Gister overgenomen van @herman78, waarvoor dank :+1:
Op 21 cm pols voor mij een mooie aanvulling op de groene Aqua Terra en blauwe Planet Ocean :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nu eerst de kluis in ivm vakantie, maar straks weer iets leuks om naar uit te kijken :sunglasses:
Volgende halte, iets zwarts….?

24 likes

Heb echt vaak deze gekeken om em bij mijn groene at en zwarte smp te zetten. Her werd uiteindelijk toch een speedmaster date.gefeliciteerd het is een serieus mooi ding. :+1:

2 likes

Ik heb tegenwoordig mijn speedmaster op leer en ben echt weer helemaal verliefd geworden. Blijkbaar ben ik niet zo’n fan van stalen banden om mijn pols. Wel om te zien maar niet als ik hem om heb.

10 likes

Leuk om deze te kunnen dragen zolang die er nog is :slight_smile:

6 likes

Zo dat is slordig. Het is al knap dat die door de METAS tests heen is gekomen.

1 like

Ik zit met een probleem. De vijsjes van een AT band zitten muurvast . Met m´n Bergeon lukt het niet en ik wil de schroeven ook niet stuk maken. Welke hollow point raden jullie aan voor deze? Of is er iemand uit de ruime regio Brussel-Aalst die me uit de brand kan helpen? ( je hoeft dit niet gratis te doen :blush:)

10 likes

18 likes

@MarTime heeft wel een adresje. :wink:

1 like

Ja? :blush:

Na een tijdje iets anders gedragen te hebben valt het me op hoe extreem goed afleesbaar de dial van de speedmaster is🤩

20 likes

12 likes

Ik blijf een Speedmaster fan en ben de gelukkige eigenaar van een 3861 Hesalite op Nylon die ik draag op een flatlink, maar het punt is dat ik eigenlijk van mening ben dat door de hobby en het hebben van meerdere horloges in combinatie met de waarde van het horloge het eigelijk zonde is om zo’n horloge te hebben. Het krijgt, vanwege alle andere mooie horloges in de collectie, te weinig polstijd dus twijfel heel erg of ik het horloge moet houden of verkopen.
De overige horloges die ik in mijn collectie heb zijn van een andere prijsklasse en toch neig ik vaker naar deze horloges. Wie kent dit gevoel nog meer?

5 likes

“gelukkige eigenaar”
“zonde”

Nogal tegenstrijdig. Je bent er gelukkig mee maar je overweegt te verkopen ?!

Zonde ? Vanwege het bedrag ? Geldnood voor iets anders?

Steek die Speedmaster eens 2 maand op slot. Zie dan of je deze kan missen. Tijd brengt raad.

1 like

Verkapt TL-1 verkoop post :wink:

Zeker niet, het is meer dat ik benieuwd ben of er meer mensen zijn met een wat duurder horloge in de collectie en deze qua gevoel weinig dragen en of dit voor hen een reden is om het weg te doen of niet. Heb geen geldnood, zeker nog niet te koop, meer vanwege de waarde en de tijd die het om de pols krijgt

1 like

Ik kocht vorig jaar een oudere Omega Speedmaster Racing. Meteen het duurste horloge in mijn bezit, 3 tot 2 keer meer dan wat ik toen in de collectie had.
Ik draag het horloge elke dag. Maar als ik ga werken, waar de kans groter is dat ik met het horloge ergens tegenaan tik, dan draag ik wel iets anders.
Dus ik geniet wel van mijn duurste aankoop maar houd hem in ere.
Overigens vind ik een one piece collectie met uiteindelijk een mooi doorleefd horloge ook wel iets hebben.

1 like

One piece is voor mij geen optie, daarvoor vind ik te veel mooi :wink:

1 like