Omega Only (Deel 4)

:joy::joy::face_with_hand_over_mouth:

Misschien is het ook wel een kwestie van opnieuw verliefd moeten worden, niet om de looks want ik heb echt mooiere horloges om te zien, maar om de heritage. Heb hem vandaag meteen weer eens om de pols gedaan nadat ik de flatlink heb vervangen door de originele nylon band, de versie die ik bij aanschaf ook heb gekozen omdat deze nog het meeste weg had van de omega’s die daadwerkelijk naar de maan zijn geweest.

7 likes

18 likes

17 likes

20 likes

12 likes

X-post omdat ik de foto zo leuk vind :smiley:

18 likes

20 likes

Oeh, heerlijke Speedmaster! :heart_eyes:

27 likes

Hoi Omega-liefhebbers :wave:t2:!

Ik heb mijn oog laten vallen op een Omega Aqua Terra - eerste generatie - met een blauwe wijzerplaat (referentienummer 2503.80.00). Ik heb alleen moeite met het vinden van het juiste exemplaar. Vandaar dat ik jullie graag om wat hulp en tips zou willen vragen!

Ik ben bekend met het aanbod op MP en Chrono24, maar mochten jullie andere tips / tricks / aanbevelingen / persoonlijke ervaringen hebben, dan hoor ik het graag van jullie!

Bedankt voor het lezen allemaal en hieronder een plaatje voor de sfeer:

afbeelding

12 likes

denk dat ik dit nog mooier vind als de zwarte :ok_hand:

Dit moet eigenlijk in gezocht staan, maar met level 1 lukt dat niet.

Mooi! Welke uitvoering is dit?

Standaard Speedy met een zgn. Mitsukoshi-dial.
Mitsukoshi is een Japanse Bijenkorf ( heb ik me laten vertellen ) waarvoor een eigen uitvoering is gemaakt.

Mijn horloge is een standaard Speedy met modificatie van de Mitsukoshi dial en wijzers.

1 like

28 likes

Welk horloge is dit? Ik vind deze erg mooi!

1 like

Wat een plaatje :star_struck::star_struck:

1 like

Geweldig mooi :star_struck:

1 like