Hoe verklaar jij dan het feit dat ondanks het exorbitante verschil tussen inkomen en verkoopprijs dat ze toch verkocht worden, nog erger dat er een markt bestaat waar ze soms ver boven de vraagprijs weggegaan?
Zijn een aantal verklaringen voor maar waar het mij om gaat is dat de door jou genoemde theorie al van kracht was voor 1970 en niet alleenrecht heeft op de verschuiving
Eens☝️
Ik denk idd dat de huizen prijzen nog verder zullen stijgen en dat de rentes ook hoger gaan worden. Zo laag de rente was in 2020 zo laag wordt het nooit weer heb ik het vermoeden…
Hier hoef ik geen woorden meer aan toe te voegen! Schitterende duiker!
Staal/titanium maakt allemaal niks uit het blijven fantastische modellen wat Omega heeft geproduceerd
Lekker genieten @ROC
Ik snap je punt wel maar het feit is ook dat we van de gulden naar de euro zijn gegaan en dat heeft de prijs ook doen stijgen net zoals de punten die ik hierboven heb omschreven.
Ik hoop het niet. Dan kan ik alsnog vrij weinig met de overwaarde
Heel mooi bandje voor deze Ploprof!
Goed bezig @ROC🔥
Gezien het icoontje ga je ermee duiken?
Dat meende ik al gezien te hebben. Hele gave combinatie💙
Ik heb ook wel gekeken naar Isofrane maar ik heb toch gekozen voor de orginele oranje band van Omega en nog geen seconde spijt🧡
Eens.
Mooi ding! Past wel goed in de line-up.
Schitterende Ploprof
Je hebt er dus 2? Goed bezig hoor!!
Ik zou graag naast de Ploprof een JC willen maar geen idee of ik dat kan realiseren dan heb ik naar mijn idee en smaak het perfecte duo😎
Prachtig!! Helemaal als je er mee hebt gedoken! Ik ga ook nog duiken met die van mij😎