wie weet wat dit logootje betekent?
staat op de deksel van een Speedmaster uit ca 2010.
Ik zie een omegalogo, maar ook een aardbolletje? verwijzing naar Constellation met het sterretje?
Dacht te hebben gelezen dat het met copyright in de VS te maken heeft (Costco) per 2003.
Denk wel m’n favoriete connny maar zo moeilijk er een in goede en betaalbare staat te vinden
Omega first started putting the Omega globe on the back of their watches in 2003. Omega created it so they could Copyright it in order to get the U.S. Government to control importation into the U.S. using laws protecting Copyrighted merchandise.
Thnx
Hi iedereen,
Heb een vraagje over de Speedmaster Hesalite.
Ik heb hem toevallig vandaag gepast, maar merkte op dat als je hem wilt opwinden, je dan naar beneden moet draaien?
Ik heb vaak horloges gehad waarbij je naar boven dient te draaien dus vandaar de vraag of dit echt zo hoort?
Hoor graag van jullie!
Dank alvast
Ik heb het over de nieuwste referentie, op staal
Van je af zorgt ervoor dat die opgewonden wordt.
Gek, hij draaide enkel richting mijn kant, niet van mij af
Dan is die vol.
Ah, maar niet kapot dan ofzo?
Dus in principe zou hij morgen van mij af gedraaid kunnen worden?
Ja, als het niet zo is dan zou ik er naar laten kijken.
M’n 2264 naar Van Baal in Nijmegen gebracht voor een batterij-wissel, maar dan wel door Omega zelf. Wil wel dat 'ie weer goed waterdicht is. Kosten: 330 euri, pfff. Da’s voor iedere meter €1,10
Voor de quartz-mensen: hebben jullie een alternatief, waarbij je wel de garantie hebt op de originele 300 mtr waterdichtheid? Of is dit de enige manier? Weet ik dat voor als m’n volgende aan de beurt is.
Plaatje voor de sfeer