Dubbel lekker ![]()
Erg gaaf ook zo op rubber!
Idem! Ben je er nog niet uit @Phil3 ?
De speedy blijft lekker op deze band. Staal is ook prachtig, maar dit zit zoveel lekkerder.
Ik denk dat je voor de speedy moet gaan. Ik was er zelf lang niet heel enthousiast over. Uiteindelijk gekocht om te proberen. Bleef vervolgens vaak liggen, maar inmiddels ben ik eraan verknocht.
@SAT welke iconen wil je nog?
Heb zelf de sub, speedy, Seamaster, Datejust, (OP) als iconen.
Jaaa. Speedy ook zeker vet! Hesalite vind ik mooi. Alhoewel ik de flieger style van de MarkXX ook iconisch vind. Lastig! Speedy is ook wel een echte bandensl*t.
Hesalite is voor mij ideaal. Ik mis alleen de doorzichtige caseback. Dat uurwerk is echt prachtig om te zien.
Hoge mate van kwaliteit hoor! Ziet er van dichtbij prachtig uit.![]()
Gaat zwart rubber met doornsluiting worden. Waarschijnlijk maat S. Nog even een foto van @Horloge24 afwachten om te zien hoe de aansluiting van die band is op de kast van een eerste generatie 300M.
Yes, dank voor de link!

















