Omega oplichter marktplaats

Helaas, ik ben ten prooi gevallen aan een marktplaats oplichter!
EDIT
VANAF HIER IS DE TEKST VERWIJDERD

6 likes

Dan lijkt er weinig aan de handā€¦

Alle accounts die al een tijdje lid zijn en 0 feedback hebben niet vertrouwen. In zoā€™n geval alleen ophalen.

1 like

Ik begrijp het niet goed, je hebt onder 2 namen Ć©Ć©n horloge gekocht?

2 likes

Idd. Na betaald te hebben kreeg ik een onderbuik gevoel. En heb de verkoper met een ander marktplaats account benaderd. Ook dan kon ik dit horloge kopen. En Evt ophalen op verschillende adressen in mijn eigen dorpā€¦?! ( dat was het dorp waar ik woon van mijn eerste contact). Helaas woont hij daar helemaal nietā€¦

1 like

Oei, niet slim he, als je het toch kon ophalen, waarom betaalde je dan niet bij ontvangst ter plekke .

3 likes

Altijd ophalen. Is mijn gouden regel, of het moet een flauwe casio of Seiko zijn, dan durf ik wel opgelicht te worden voor een paar tientjes.

Heerhugowaard, waar ik woon, en Veghel, waar hij woont is nogal een eindjeā€¦

Verkoper woont helemaal niet in Heerhugowaard.

Ik heb al meer dan 12 jaar een account en ook geen feedback. Maar ja, ik ben tenslotte ook geen verkoper, maar koper :rofl:

2 likes

Ook als koper kan je feedback krijgen. :wink:

2 likes

Aaah, ik heb alleen feedback gegeven, tot nu toe.

Als je feedback geef, krijg je het ook.
Zo werkt het systeem :rofl:

Maar het systeem is zo lek als een mandje. Als je iemand afwijst omdat hij een belachelijk laag bod biedt, krijg je 1 ster terug.

Je doet daar niks tegen.

3 likes

Ik vermoed dat het een ā€œabcā€ scam is.

Nee niet per se, die ander moet dan ook wel feedback geven.

Het feedback systeem stelt inderdaad weinig voor, maar het standaard profiel oplchter dat ik de laatste tijd veel op MP actief is zijn qua profiel allemaal het zelfde, al jaren lid en 0 feedback.

OkƩ, dan ga ik toch eens kijken :blush:

Ah wat klote! En een dure lesā€¦ ik heb maar wat aantekeningen gemaaktā€¦

Dank voor het delen!

Hallo,

Ik vind je bericht net te laat. Ook ik ben bang dat ik er in ben getrapt. Geld overgemaakt en daarna niks meer gehoord.

Vrees dat er nooit een horloge aan gaat komen. Niks aan te doen neem ik aan?

Vrg. Jan

Ben wel benieuwd, hoeveel heb je aan hem betaald? Erg vervelend om te horen allemaal.

1 like

85 euro, inderdaad dom, de ā€˜als het te mooi om waar te zijn lijkt, is het dat vaak ookā€™ gaat hier denk ik op. Maar zijn account leek niet gek, meerdere advertenties ook met meerdere soorten spul.

Duur, dom grapje. Anderen die meer hebben betaald?

1 like

Ah, voor zoā€™n prijsā€¦
Nu snap ik waarom men overhaast het geld overmakenā€¦

Er zijn af en toe echt wel mazzeltje te vinden op mp. Echter altijd ophalen.