Omega Planet Ocean orange met een nieuw jasje

Uitstekende combinatie! Komt goed uit, de lente is net begonnen!

1 like

Goeie combi. Mooie band.
Hoe draagt het?

1 like

Ik zag hem net ook in het wat dragen we vandaag topic, super combinatie! Lekker sportief.

Overigens meen ik laatst een stalen band voor de PO gezien te hebben voor 350 op dit forum.

edit: Verkocht. Omega Planet Ocean band
…zal wel niet de goeie zijn, nevermind :wink:

1 like

Erg fraai :+1:

1 like

Zeer geslaagde combi. Mooi hoor!

1 like

Nice

1 like

Mooie combi

1 like

Mooie band voor een prachthorloge​:ok_hand:t2::grinning:

1 like

Kijk eens op internet: John Spellman Swiss limited editions ebay op google inkloppen.

Ik heb daar een band voor de Planet Ocean 45,5 mm gekocht.
Hij vraagt 499 pond, maar daar is op af te dingen.
Ik heb de band voor 410 pond gekocht.
Zo goed als alle reviews zijn goed.
De band die ik heb is ter vervanging van de originele band die niet meer goed sloot.

1 like

Mooie band staat hem geweldig

1 like

Kijk dit is een klok waar je vrolijk van wordt. Geweldig top combi. Veel plezier ervan.

1 like

Het is even wennen, vooral omdat ik er eerst een rubberband met vouwsluiting op had zitten. Nu moet ik opletten dat ik hem niet laat vallen, dat gebeurde mij bijna. En het voelt nog wat stug aan, waardoor ik regelmatig op één of andere neurotische wijze mijn horloge steeds goed tracht te doen.

Ja dat klopt. De vorige vader van mijn Omega heeft die te koop. Volgens mij past die band niet, omdat deze van een 42mm Omega PO is.

Erg gaaf!

Ben zelf ook gelijk eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.

1 like

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. En aan een aantal reacties te zien, heb ik een meerdere mensen toch wat extra lentekriebels/inspiratie gegeven.

Prachtige combo! Geniet ervan!

1 like