Omega Planet Ocean orange met een nieuw jasje

Na lang wikken en wegen heb ik toch de knoop doorgehakt. Ik heb bij onze forumsponsor een nieuw bandje gekocht voor mijn Omega. Ik heb gekozen voor de Hirsch Robby Performance Collection Zwart Leer / Oranje.
Ik moet zeggen, ik vind het een geslaagde combinatie. Ik ben er blij mee.

29 likes

Geslaagde combi, mooie sportieve look👍🏽

1 like

Staat hem goed!:+1:

1 like

Mooi combi inderdaad, lekker vrolijk zo met het voorjaar in aantocht. Veel plezier ermee!

1 like

Staat em goed! Qua looks zou ik niet verwachten dat er leer in verwerkt is!

gr, HJR

1 like

Heel erg fraai, zelfs met een “ramsj” bandje vind ik jouw Omega een van de mooiere uitvoeringen maar met deze band is ie echt helemaal af. Over jouw smaak hoeven we niet te twisten ;o)

1 like

Leuk, lekker sporty! :thumbsup:

1 like

Heel fraai, staat 'm echt top!

1 like

Ik heb naast de stalen band ook deze band voor de Planet Ocean. Vind het ook een geslaagde combinatie.
Veel draagplezier!

Groet,

Bowie

1 like

Mooie combinatie, veel plezier ermee!

1 like

Mooi hoor Rob!
Goed te zien dat hij je nog steeds zo goed bevalt.

1 like

Heel mooi

1 like

lekker zomers!

1 like

Super mooie combo - proficiat en geniet ervan :+1:

1 like

Misschien dat ik ooit nog eens de stalen band erbij wil hebben. Maar ja, die is wel aardig aan de prijs. Toch maar iets verkopen uit de verzameling…

Hele mooie combi!! Staat erg mooi!

1 like

Mooie combinatie zo :thumbsup:

1 like

De stalen band is vrij prijzig inderdaad. Op ebay moet het wel lukken om de band wat goedkoper te krijgen. Maar dan nog ben je snel ruim 500 euro kwijt. Ik heb onlangs de stalen band via ebay bij een Engelse handelaar gekocht.

1 like

Mooie combi inderdaad!

1 like

Precies, die prijs houdt mij nu nog tegen. En je moet natuurlijk ook maar zeker weten dat het een originele is. Dat vind ik toch wel lastig als je via eBay etc. een band gaat kopen.