Vandaag mijn Omega Planet Ocean (4 weken eerder dan verwacht) opgehaald bij Schaap en Citroen Rotterdam na een complete servicebeurt.
Ik had 'm weggebracht aangezien het horloge inmiddels ruim 10 jaar oud is en achter begon te lopen. Ondanks voordeliger alternatieven toch voor service bij de officiële dealer gekozen.
Servicebeurt uitgevoerd, diverse onderdelen vervangen (o.a. glas, pakkingen, kroon, He escape valve, wijzers en diverse uurwerk onderdelen).
Amplitude en afwijking gemeten, getest op waterdichtheid.
Kast en band opgemaakt, krassen eruit gepolijst. Horloge ziet er uit als nieuw!
Tevens een service garantiekaart, Omega poetsdoekje en Omega service doos ontvangen.
Het topic riep een bepaalde verwachting bij me op, ik verwachtte een drama verhaal met schade etc.
Lees ik met spanning naar de ellende zo dacht ik, toen kwamen de na plaatjes waar ik snel doorheen ging en geen pijlen of cirkels zag.
De teleurstelling liet zich al voelen, en direct erna lees ik over tevredenheid, you got me sir!
Well done maar leuk dat dit geen drama is voor je, ik dacht het echt te gaan lezen. Mooi horloge ook, geniet er van.
Gelukkig ben je er blij mee, wat ik op je foto hieronder zie zou voor mij persoonlijk onacceptabel zijn, dat ziet er toch meer uit als schuurwerk in plaats van de fine brushed finish van een nieuwe band.
Verder dacht ik hetzelfde als DW, een drama verhaal aan te treffen.