Vergelijkbaar
Hmm…
Dan vond ik jouw G&W (of mijn PP op Isofrane) fraaier…
Die G&W was echt mooi
Wat een briit ding zeg! Oogt niet eens zo extreem groot voor een 47mm horloge met zo’n kastvorm
Fratello en de Ploprof.
Mooi van lelijkheid en dus begerenswaardig
Ik vind het woord homage altijd wel interessant voor een kopie.
Een vintage (uit de jaren 70 bv) vind ik er mooier uit zien dan de moderne versie.
Die zien er echt niet uit naar mijn mening :D.
Hi Yorick, wellicht ligt het aan mijn belichting dat bij jou de vonk voor de PP 1200 nog niet is overgeslagen…
Aan de andere kant, de meeste mensen vinden het een lelijk ding, dus wellicht heb je gelijk . Word in ieder geval elke keer weer blij als ik naar mijn pols kijk!
Eén van de mooiste horloges ooit gemaakt. Mijn voorkeur zou uit gaan naar de vintage maar ze zijn allemaal prachtig.
Mijn grootste ergernis. Hommage = eerbetoon en dus geen copypaste
Hoe minder mensen hem dragen hoe unieker het is.
Blijft allemaal een kwestie van smaak gelukkig .
Is wel interessant om te zien hoe ze de lock hebben gemaakt.
Waarvoor is dat ding aan de zijkant?
Kijk, dat zal ik je eens haarfijn uitleggen. Veel mensen denken dat dit een enorm groot ventiel is voor diverse gassen, zoals helium. Maar nee hoor, het knopje is voor het vastzetten van de bezel. Eigenlijk gewoon natuurlijk voor de looks ook.
Waanzinnige klok, heel vet! Heb normaliter niets met mesh bandjes, maar ik vind deze combi geweldig!
Dat is deels waar, die oranje knop gebruik je idd voor de bezel. Maar aan de onderkant zit ook echt een heliumventiel
Dat is bekend haha.