Omega Ploprof

Dank je wel voor de duidelijke uitleg!

1 like

@Syntaxx waar blijven de foto’s van jouw Ploprof? :sunglasses:

1 like

Ik had dit topic nog niet gzien. U zegt wij draaien :smiling_face_with_three_hearts:

@Apeks Moet nog bezig met mijn NA topic maar nog geen tijd voor gehad, druk bezig in de achtertuin…

12 likes

Tja ,eigenlijk mooi door zijn lelijkheid :wink:
Gewoon een onwijs stoere klatser :+1:

2 likes

Lelijk? Denk dat je uniek bedoeld🙂

Dank voor je reactie👍

Ben zo ontzettend blij met deze aanschaf, ben nog steeds verliefd op deze dikke stoere klatser. Heb met dit horloge een klik dat heb ik nog niet eerder meegemaakt en dat wil wat zeggen en aangezien de kast van grade 5 (Titanium) is gemaakt draagt dit zo licht als een veertje, gewoon een genot en krijg veel bekijks met dit apparaat😃

4 likes

@pasd is dit geen horloge voor jou?

1 like

Zeker wel ,alleen een beetje te groot voor mijn pols :laughing:

1 like

Denk van niet. Deze draagt verrassend klein. Is alleen breed. Een Speedmaster draagt groter is mijn ervaring. Ploprof is echt een geweldig horloge, een instituut! Zou er nooit afscheid van willen nemen.

2 likes

Heb je de Ploprof al eens geprobeerd? Wat @Warroo al aangeeft

Helemaal mee eens!!

Ik ook niet! In mijn ogen oogt de Ploprof badass, niks anders lijkt erop, geen Panerai/Rolex/Seiko en andere Omega modellen komen niet eens in de buurt van dit unieke ontwerp!

2 likes

Je kunt hem over je mouw dragen, dat past altijd :wink:afbeelding

2 likes

:rofl::joy::rofl: ja , staat leuk ook.

2 likes

Het is ook wel met 10 k een horloge dat boven mijn budget is :wink:

Dan draag je hem wel in stijl :sunglasses:

De Titanium variant is momenteel 12K en was 11.3 K…

1 like

12K :zipper_mouth_face: pffffff Had ooit een afspraak met mijzelf gemaakt dat 1K echt wel de grens zou zijn voor een horloge :smile:
Inmiddels is dat al aardig opgehoogd naar 5K :rofl: :joy: maar 12 pfffffffff.

1 like

Dat is ook al een behoorlijk bedrag idd!

Yup, op dit moment idd wel…dit is ook mijn 1e grote uitgave wat ik heb gedaan op horloge gebied wat zeggen ze altijd als je iets doet dan moet je het ook goed doen😅. Zonder gekheid heb gewoon langer doorgespaard zodat ik de titanium variant kon kopen, staal kost minder maar de titanium bleef mij trekken mede door het gewicht/ opencase back en geen datum op de dial(cleaner)

Ben benieuwd of je hem eens gaat passen😃

Ik wou al zolang dit horloge en heb ook de stalen variant gepast…maar toen ik hoorde dat de titanium variant gefabriceerd werd was ik verkocht. Het is mijn grail, ben heel eerlijk ik zat enorm te twijfelen tussen de Rolex Deepsea James Cameron en de Omega Ploprof en heb toch mijn gevoel gevolgd en voor de Ploprof gegaan en nog geen seconde spijt van. Dit is zo uniek, echt een icoon, èèn ding is zeker de Ploprof gaat hier het nest niet verlaten❤

3 likes