1 nee er is voldoende informatie over de waarde van Speedmasters.
2 nee
Ik zal horloge24 benaderen… is hij verbonden aan een specifieke juwelier ?
Dit klopt… maar er zijn een aantal kenmerken die de ene speedmaster veel waardevoller maken dan de andere. Kleine details die bvb een verzekerings maatschappij niet erkend. Tenzij vast gelegt in een taxatie raport.
Opa dat zijn prijzen uit de tijd dat je nog vader moest worden lol
Een 002 of 003 voor nog geen 5k US ?
Breng me er maar 10
Ik denk dat het rechtstreeks kan, hij zit volgens mij in het oosten van het land maar als je hem een DM stuurt zal het duidelijk worden.
Volgens mij heeft Fratello een recentere versie maar die kon ik niet vinden.
Taxeer die van mij ook even svp
De nieuwe.
Dagen?
Heb een PB ontvangen en beantwoord die. Ben overigens gelukkig niet gebonden aan een juwelier
Lekker setje hoor. Gefeliciteerd!
Je koopt een oud gebruikt horloge, dat is toch prima? De meesten hier willen een nieuwe, koop dat dan. Het restaureren heb ik nog nooit begrepen.
Zelf zou ik graag een oud en versleten horloge kopen. En waardeer de slijtage en respecteer het leven dat dit artikel gehad heeft. Bijvoorbeeld Auto’s, motoren , gitaren zijn allemaal minder waard als ze zijn verpest met een restauratie. Daardoor zijn de originele nog zeldzamer geworden. Iedereen zijn keuze wat die doet met zijn spullen.
Er is wel verschil tss service en restauratie he.
Een oldtimer krijgt ook zijn onderhoud.
Horloges houden ook niet van drooglopen.
En zo zij het
Nice! Wat een collectie! Ik zou gaan voor een vers stukje plexi en de originele goed bewaren.
Ik vind de nieuwe Speedmaster een fantastisch horloge. Daar heb je mijn antwoord slash mening.
Precies, geen glas en wijzers vervangen. Maar wel de olie verversen.