Omega seamaster 007

Is dit horloge origineel de persoon die hem verkoopt heeft hem gevonden bij het huis leeg halen en hij loopt niet meer zegt hijzelf

Ziet er fake uit. Kijk maar naar de lettertype van de Omega letters op de wijzerplaat.

2 likes

Kleur van de plaat klopt ook niet.

1 like

Fake

1 like

Knetternep! Check die lumepip in de bezel eens. Wijzers ook veel te kort. Wat een droefenis.

2 likes

En de prijs is ook te mooi om waar te zijn neem ik aan?

1 like

Wel een mooi lettertype voor omega gebruikt :smile:

1 like

Oh, MEGA nep.

16 likes

het start al bij de verkoper zijn verhaal : Bij het leeghalen van het huis yeah right :joy: dat heb je met zo’n objecten dus NIET dat je die zo even vergeet :roll_eyes:

2 likes

Kan niet anders :smirk:

Haha, lijkt niet eens een heel klein beetje :joy: Ik zeg wegwezen!

Mijn pa is vrijwilliger in een kringloop winkel, daar hadden ze vorig jaar een kast gekregen uit een boedel, in de kast lag een Rolex, welke daadwerkelijk echt was.

Kan dus wel eens gebeuren.

3 likes

Dit is niet zo heel raar trouwens. Oom van mijn vrouw doet dit als werk. Woningen leeghalen namens de gemeente van mensen die overleden zijn.

1 like

Dat is een compleet andere situatie weer :sunglasses: mensen die dit online zo neerpennen is 9/10 fake.

correct!

1 like

Als je nou echt met alle geweld een fake Omega wil maken, kan je dan niet iets, ook maar iets van het horloge op een echte laten lijken?

9.999 van de 10.000x bedoel je…

1 like

Ook goed :smile:

Wat een hork dat ding :joy:

Omega Beachmaster? Buy 3 get 1 for free :sunglasses:

1 like