Omega seamaster 007

image

Zo te horen niet doen :joy::joy: ga stuk om alle antwoorden en ja hij wil hem laten schoon zegt hij maar ja het is inderdaad te mooi om waar te zijn

1 like

Een van de slechtere neppers, helaas.
De kleur klopt niet (te paars)
De bezel klopt niet (font en schoepjes niet puntig genoeg)
De pip klopt niet (te hoog)
De HEV klopt niet, (te laag)
De wijzers zijn lelijk
De band is te mat en de zijkant te scherp
De uurmarkeringen grootte tov surroundings klopt niet
Kortom, een drama

2 likes

Rommel dus :rofl:

1 like

Probeert die persoon hem aan jou te verkopen? Iedereen ziet toch dat deze nepper, nepper is dan nep

ter verdediging: de wijzerplaat is wel rond !

5 likes

image

2 likes

Soms is 1 foto en een snelle blik voldoende! :slightly_smiling_face: :grimacing:

China China China China Town

2 likes

Is de aanbieder dezelfde persoon die jou jouw ap, patek en rolex replica’s heeft verkocht?

Huh? Wat heb ik gemist? Heeft TS een fake ap, patek en Rolex?

Jep lijkt er wel op :sweat_smile:

@horlogejongen het showen van je neppe meuk is hier niet toegestaan…

Fake watches are for fake people. Buy real or go home…

1 like

Misschien gewoon hard voor gewerkt :slight_smile: wel 16 jaar he. Dus niet meteen een strafblad.

Dan heeft die zijn geld echt wel verspild aan troep… kijk die Rolex dan.

1 like

Lolex Submariner limited white shitter dial Beijing edition

2 likes

:joy:

1 like

Kon de verleiding niet weerstaan om te reageren. Ik snap het wel dat het moeilijk is om de replica’s te weerstaan als je al een uur moet werken om een biertje af te rekenen.

Maar goed, je vond het zo jammer dat er weinig leeftijdsgenoten op het forum aanwezig zijn. Jaag ze dan niet weg. Nu kun je hem mooi uitleggen hoe hij een mooie verzameling aanlegt. De neppers op marktplaats en dan opnieuw beginnen. En hoe je bijvoorbeeld een Rolex explorer vergaard. Ik weet dat, en jij ook, wellicht kan jij het m dan ook even uitleggen.

6 likes

Oh dat is ook zeker mijn bedoeling niet! Maar het is beter als TS 1 keer te horen krijgt dat een paar van zijn horloges fake zijn en dat fakes hier niet echt gewaardeerd worden, dan dat hij iedere keer dat verhaal moet aanhoren.

Zeg jij, met die explorer🤡

Wat hij zegt is zeker waar het zijn neppers en ja ik heb ze in de verkoop en ik moet hard werken om een echte betalen en waar ik werk betaalt gemiddeld dus ja een echte ben ik naar onderweg iedereen koopt aan het begin een nepper en klimt langzaam de ladder op en zoals het nu gezegd wordt voelt het niet echt gezzelig aan als je meteen daarover begint het maakt aan het begin niet uit of je neppe of echte hebt als je het maar toegeeft en er eerlijk over bent

1 like