Omega seamaster 007

De regel op het horlogeforum is dat er geen replica’s zijn toegestaan. Dus dat zul je wel moeten respecteren. Eerlijkheid is een goeie eigenschap. Het maakt voor die replica’s niet uit of je er eerlijk over bent. Mag gewoon niet. Ik zou zeggen, ga er wel handig mee om hier. Leuker voor jezelf

Zal ik in het vervolg op letten

1 like

Nee hoor. Zijn genoeg echt toffe horloge die niet de wereld kosten. Citizen NY0040 Promaster, Seiko SKX007/009, Seiko Turtle, Sumo, Samurai, etc. Hamilton Khaki Field Mechanical, Tissot Visodate of Le Locle en ga zo maar door.

3 likes

Ik heb ooit Invicta gekocht en die zijn nu weer helemaal in zag ik! :joy:

Ik denk dat er hier maar weinig mensen zijn die dit beamen. Opklimmen doen er veel inderdaad maar met een nepper beginnen is voor de meeste liefhebbers not done. Begin wat goedkoper en klim op die manier op.

1 like

onzin

omdat niemand hier blij wordt van nep

je houdt mede een industrie van replica’s in stand door ze te kopen. Voor het geld kan je beter een casio kopen, er zijn zat mensen die wel gezellig over een echte casio doen, maar niet gezellig over een replica rolex

3 likes

Stelletje moraalridders…

Hij heeft zijn fouten al onderkend, kappen nu…

En leuke goedbedoelde adviezen om een Casio te kopen hoor… maar daar wil je als 15 jarige echt niet mee gezien worden.

Why not? Casio maakt fantastische horloges. De G shocks zijn ook erg populair. Ook bij de 16 jarige. Casio GA2100 CasiOak is ook erg nice.

1 like

Ongetwijfeld prima horloges maar ik vind volwassen mannen met een Casio maar sneu…:kissing_closed_eyes:
Gezien de huidige collectie denk ik niet dat TS blij wordt van een G-Shock…

4 likes

Da’s lekker makkelijk roepen vanuit jouw goed gevulde horlogedoos! :face_with_raised_eyebrow:

Valt wel mee hoor

Ja.

Maar een neppe omega. :laughing:

He kut ben ik echt een sneue kerel :frowning:

1 like

Ik ben best happy met mijn 4 casios.

:scream:

Perfect niet. Had de stalen case moeten kopen …

Hoe bedoel je? Ik ben fan van Casio hoor. Heb zelf ook een F91w. Ooit een keer nog een G-Shock GW5610 gehad op solar en gps. Casio Duro Marlin Diver gehad.Top horloges.

Ik ben hier paar jaar geleden binnen gekomen met een hele andere collectie. Ben ook geklommen op de horologische ladder en een fantastische interessante reis gemaakt door de wereld der horlogerie.

Paar jaar later…

2 likes

Zijn het er wel minder! :thinking:

Je eerste collectie was wel wat diverser Ralph. Just saying.

Dat is een mooie upgrade :slight_smile: een betere horlogedoos doet ook erg goed. Ik heb ook zo’n zwarte gekocht, veel mooier om in te kijken.

1 like

Dat zegt niet zo veel hoor. Een vriend van mij ruimt huizen van overleden mensen uit en komt echt parels tegen af en toe. Dure horloges, Goud en zilver baren, vuurwapens uit de 2e Wereldoorlog, ga zo maar door.

1 like

Mijn eerste zuurverdiende geld van werken bij de appie ging ook niet naar een degelijk horloge. Natuurlijk is het gaaf (of stoer?) om op de middelbare met een dikke rolex om te lopen, maar ook daarmee krijg je vervelende blikken. Zelf ging ik in die tijd voor een degelijke smartphone en kwamen de horloges later.

Ik zou zeggen, bewaar de neppers en koop een keer een degelijke set schroevendraaiers. Een beetje prutsen en er van leren is ook veel waard.

1 like