De nieuwe 300 Master co-axial werd met veel bombarie gepresenteerd en is sinds kort verkrijgbaar maar ik zie en hoor er verder maar weinig over.
Mss valt tie tegen qua verkoop aantallen?
Zelf vind ik het een mooie klok behalve de door veel gehate PCL’s…maar ik vond al een plaatje waarbij ze weggepoetst zijn.
Volgens mij is dit model niet bedoeld voor de grote massa. Daar is ie te eigenzinnig en te duur voor. Ik denk dat ie meer als speciale editie slash show case is neergezet, aangezien hij vol zit met de nieuwste technieken van Omega. Daarom is ie ook zo duur.
Ik vind hem geweldig ! Eindelijk een nwe omega die ik ook wel zou willen hebben
Als ze op de gebruikte markt verschijnen staat hij hoog op mijn lijstje
Middenschakels idd te glimmend, maar mat/pcl zit je idd met die glimmende lugs.
Lugs vrij lang, beetje borderline bij mij.
En de zwart/grijze wijzerplaat valt me n beetje tegen icm me de sandwichdial en lume. Weet niet de zere plek aan te wijzen, maar iets zit me niet lekker. Misschien omdat de indexen niet zo scherp zijn uitgesneden. En de vintage lume icm de hoogglans…? Maar had er ook niet t WoW gevoel bij.
Sommigen hebben het niet zo op de fake patina van de lume, maar ik vind vooral de band met gepolijste centerlinks niks.
Ik denk dat dit horloge erg smakelijk aangluurt als er een mooie nato of tropic aanzit of iets dergelijks.
Maar voor dit geld zit je er natuurlijk niet op te wachten om een dure stalen band onderin het horlogekistje te mikken in een sealzakje tot de dag van verkoop…
De nieuwe 300 Master co-axial werd met veel
bombarie gepresenteerd en is sinds kort
verkrijgbaar maar ik zie en hoor er verder maar
weinig over.
Mss valt tie tegen qua verkoop aantallen?
Zelf vind ik het een mooie klok behalve de door
veel gehate PCL’s…maar ik vond al een plaatje
waarbij ze weggepoetst zijn.
Voor dat geld is er veel moois verkrijgbaar. Persoonlijk had ik liever een meer standaard uurwerk (lees ‘werkpaard’) en een lagere prijs gezien. Nu is de combinatie vrij specifiek en zal het geen Omega sales-kanon worden…
Het ontwerp van de originele eerste generatie vind ik ook wat mooier.
Dat van die lange lugs was me eerder nog niet opgevallen maar nu ik er op gewezen word begin ik me er inderdaad wel aan te storen. Vooral de hoek die dan de band tov het horloge maakt op een smallere pols vind ik dan niet mooi.
De PCL’s vind ik persoonlijk prima. Overigens zijn de mat gemaakte schakels op de tweede foto wel ERG slecht gedaan, kijk naar de randjes van de center links; zonde hoor! Als je het dan doet, doe het dan goed bij zo’n prijzige klok…