Omega Seamaster 300m ceramische

Ik heb interesse in een Omega seamaster 300m ceramic en zie verschillende ref.nrs. o.a.212.30.36.20.01.001 (blauwe wijzerplaat) en212.30.36.20.01.003 (zware wijzerplaat) , maar weer iemand wat de212.30.36.20.01.002 versie betekent?

Google:

De midsize versie.

Dank u wel !

laten we er dan maar gelijk een mooie plaat van plaatsen, wordt dit topic toch weer nét wat interessanter :wink:

3 likes

Ik vind zijn voorganger mooier eerlijk gezegd.

My favorite!

1 like

Hier de mijne no 1
Black

1 like

Wat ik me afvraag, zijn de dials van de oude 300 SMP en de nieuwe compatibel?

Anders geformuleerd, kan je een nieuwe dial van een ceramic versie op een oude Bond horloge zetten?

Andersom zou aantrekkelijker zijn: ceramic + golfjes wijzerplaat.

2 likes

Ik vind deze nog steeds de mooiste Omega Seamaster:

7 likes

Met de beste lume:

6 likes

Dat ben ik helemaal met je eens, die versie heb ik drie keer gehad en verkocht en nu zijn ze nauwelijks nog voor een nette prijs te vinden. Dom dom dom. :anguished:

Doet u mij deze maar, u hoeft hem niet in te pakken…
(Alleen dat prijskaartje…Rolex niveau)

1 like

Die zie ik ook wel zitten, maar voorlopig mag het voor mij wat zuiniger. :wink:

Inderdaad, die kost 7600 Euro en de prijzen stijgen verder.
Mijn Seamaster had in 2014 een adviesprijs van 3270. Dat werd begin dit jaar 3500 en nu zag ik dat het 3600 is geworden. Gewoon 330 Euro erbij in minder dan een jaar tijd.
Voordeel is minder afschrijving in de eerste jaren.

Voordeel t.o.v. de stalen versie is dat het hoogglans gedeelte van de band minder snel krast.
En het blauw is erg mooi maar ik vind de zwarte een mooiere vintage uitstraling hebben.

Die zwarte ziet er inderdaad ook mooi uit. Gezien vanuit een schuine hoek valt dus dus best mee en zit er precies wel wat blauwe schijn in.

Ik heb de mijne eind 2014 december gekocht voor €3700

Jullie kopen die bij de lokale juwelier of zo ? Momenteel heb ik een Trusted Checkout bij Chono24 lopen voor een blauwe van 2014, ongedragen en met de normale garantie voor een kleine - 30%van de officiële officiële Omega-prijzen.
Bij mijn juwelier om de hoek die ook op Chrono24 staat hoorde ik dat Omega zinnens is binnenkort de prijzen te verhogen.

Dus zou ronde bijna ±4000 ofzo gaan worden ,als dat zo is amai zeg :kissing: