Proficiat!
Een weekje verder en bijna nog niet van mijn pols geweest.
Dat ken ik. Buiten twee avonden/nacht werken op vrijdag en zaterdag, is mijn pas verworven Omega ook nog niet van mijn pols afgeweest. De Sinn was wel een goede vervanger.
Hallo,
Ik ben een nieuwe! Meng me voor het eerst op dit forum om ook mijn verbazing over Chrono24 uit te spreken. Had al een tijdje zitten zoeken wat mijn eerste horloge zou moeten worden. Ik hou niet van half werk en kwam uit op een Omega Dark Side Of The Moon.
Uiteraard ging mijn voorkeur uit om hem via een vertrouwd verkoop kanaal te betrekken. Eerst naar een dealer geweest in Breda. De dealer kwam niet verder dan een kleine 10% korting. Aangezien in me oa via Chrono24 had voorbereid en prijzen gezien had van €7000-7500 op autorij afstand (4-5 uur rijden) wilde ik gelijk door naar Antwerpen om daar de klok op te halen voor €7400,-. Aangezien ik het de zelfde dag nog wilde hebben nam ik bij het verlaten van de juwelier te Breda direct contact op. Horloge lag op voorraad maar er kon niet contant afgerekend worden. Met andere woorden het ging deze dag niet lukken. Ik met een goed gevoel over het horloge maar met een kale pols terug naar huis. s’ Avonds nog even contact gehad met juwelier/handelaar te Antwerpen en kreeg van hem een factuur toegestuurd uit Brussel… Ik had er geen goed gevoel bij en durfde dit niet aan. Ik besloot nog eens verder te kijken en zag toen pas dat Chrono24 de dienst Trusted Checkout aanbood. Na me ingelezen te hebben heb ik besloten voor de goedkoopste te gaan €6700 (binnen Europa). Dit was een verkoper/handelaar diep down in Duitsland. 's Avonds geld overgemaakt (spoed, die €5 maakt ook niet meer uit) en de volgende ochtend kreeg ik om 8:30 een mailtje dat het geld was gestort bij Chrono 24. Het horloge is die middag verstuurd en was de volgende dag bij mij. Helemaal top! Ik draag het met een goed gevoel. Inmiddels zie ik dat de prijzen omhoog gaan.
Volgende klok ga ik weer bij juwelier langs met de intentie hun de opdracht te geven maar als het weer veel geld scheelt zal het hetzelfde aflopen.
je reageert in een oud topic. Misschien beter om hier een nieuw topic voor te openen.
Daarnaast zijn we hier gek op foto’s, dus als je wat foto’s wilt maken van deze fantastische klok, heel graag.
Geniet ervan!
Hallo Tjibbe,
Waar was je verbaasd over? Zo te lezen is het allemaal prima gegaan
Ik ben verbaasd over de prijsverschillen en het gemak waarmee juweliers hiermee omgaan. Kan me niet voorstellen dat als je een winkel hebt met hierin een kapitaal aan voorraad die betaald is dat je een koper laat lopen omdat je principes hebt. inmiddels heb ik dit op een nieuw topic gezet en weet niet hoe ik deze kan wissen. Daar is het ook duidelijker wat ik bedoel.