Omega Seamaster 300m - keuze stress

Hi all,

Ik sta op het punt een Seamaster te kopen maar heb enorme keuze stress.

Mijn opties:
Blauw op blauw
Blauw op grijs
Zwart op grijs

In ben nieuw hier en ben benieuwd naar mening en advies!

What do you think?

3 likes

Zwart op zwart

4 likes

Welke je ook kiest, ze zijn alle 3 tof.

Tip: Er zijn veel review video’s op YouTube gemaakt. Bekijk ze even. Helpt mij af en toe ook bij het maken van een keuze. :ok_hand:t3:

1 like

Zwart op metaal
Zwart op zwart
Zwart op wit

Een Seamaster 300 van mij met al deze 3 opties staat te koop in het blauwe gedeelte :wink:

10 likes

… én blauw op staal!

:sunglasses:

8 likes

In één keer opgelost :grin:

1 like

Ik zou rekening houden met wat er voor de rest in je collectie zit. Heb je bv al n zwarte speedmaster, dan zou ik n andere kleur dan zwart overwegen.

Maar anders vind ik zwart wel de meest makkelijke ‘kleur’ die overal bij kan.

Jammer dat je de witte overslaat.

6 likes

Zwart all the way! (Van de reguliere kleuren blauw/wit/zwart)

2 likes

En voor de derde keer vandaag ontstaat er een topic waarin ik mij geroepen voel de grijze Seamaster aan te raden, vreemd toeval:

Foto: Time + Tide

4 likes

Ik mag niet reageren in het blauwe deel, hier wel… bij deze wil ik zeggen dat ik de onderste foto echt supergaaf vind!

1 like

Gast! Doe niet zo raar, enne ja ik kan het weten … :see_no_evil: :wink:

1 like

Ik zie hier alleen maar skeletten voorbij komen, terwijl je een SMP 300 Peter Blake moet hebben.
Succes!

2 likes

:joy:

2 likes

Nee, jij moet natuurlijk ook een Peter Blake, snap ik.

3 likes

Met de witte band is wel gaaf! Zo had ik heb nog niet gezien en ik heb dit horloge ook op mijn shortlist.

1 like

2 likes

Blijft mooi die ouwe zooi!
Ik heb zelf de GMT 50yrs (ref. 2534.50) gehad, was een van mijn eerste ‘echte’ … :sunglasses:

omega-vintage-seamaster-2534-50-00-l-2

2 likes

Dank je. Het was de ondergaande zon gespiegeld in de Seamaster :sunrise_over_mountains:

1 like

Dat is een band van Zealande. Draagt super comfortabel. Ik zou zeggen, sla je slag :wink:

1 like