Omega Seamaster 300m - keuze stress

:joy:

2 likes

Laten we hopen dat ik er geen spijt van krijg dan. :grimacing:

2 likes

Nee, jij moet natuurlijk ook een Peter Blake, snap ik.

3 likes

Met de witte band is wel gaaf! Zo had ik heb nog niet gezien en ik heb dit horloge ook op mijn shortlist.

1 like

Heb je een plaatje?

1 like


2 likes

Blijft mooi die ouwe zooi!
Ik heb zelf de GMT 50yrs (ref. 2534.50) gehad, was een van mijn eerste ‘echte’ … :sunglasses:

omega-vintage-seamaster-2534-50-00-l-2

2 likes

Dank je. Het was de ondergaande zon gespiegeld in de Seamaster :sunrise_over_mountains:

1 like

Dat is een band van Zealande. Draagt super comfortabel. Ik zou zeggen, sla je slag :wink:

1 like

Blauw op blauw, de mijne bijvoorbeeld :joy:

1 like

Wat heb jij niet in de collectie gehad. :see_no_evil:

1 like

Dit zijn natuurlijk wel de Seamasters met de meeste heritage van de Big Triangle. (Of is dat ordinaire marketing, haha)

1 like

De rest.
Oh wacht, ook nog een dikke chrono gehad “America’s Cup” (ref. 2594.50) …

Omega vind ik een fijn merk, maken mooie dingen.

@H-plar, eens! Enne ordinaire marketing is Omega niet vies van, getuige het uitgemolken maanverhaal. En hoppa, we doen er nog even een limited achteraan! :joy:

4 likes

Ik overweeg ook nog deze :point_down:

2 likes

Blauw op staal is de beste keuze wat mij betreft. Mijn vriendin vind de grijze wijzerplaat met blauwe bezel het mooist.

Stiekem zijn ze allemaal erg mooi.

4 likes

Ook bijzonder maar heeft een hele andere uitstraling :wink:

1 like

Ja klopt, ik ben bang dat de Seamaster iets te groot is voor mijn dunne pols. Ik heb hem 1x omgehad, jaartje geleden alweer.

1 like

Ik heb ook kleine polsen, zie de foto’s hierboven. Vind het nog ok staan doordat hij lug to lug niet enorm is. Blijft uiteraard wel een afweging als je kleinere polsen hebt.

Ik zit met ongeveer hetzelfde dilemma, dit jaar even klaar met het kopen van horloges maar volgend jaar een nieuwe ronde… ik wil dan ook graag een SMP en twijfel tussen de nieuwste of de eerste. Voor de oude sowieso blauw maar de nieuwste lees ik op verschillende forums dat zwart er echt uit springt en heel mooi is.

Kan je ze niet vergelijken ergens?

6 likes