Omega seamaster 300M of 300?

300 zonder twijfel.

3 likes

De 300M is een over een paar jaar gedateerd, de 300 is een veel tijdlozer design. Daarom de 300!

2 likes

300m zou het voor mij zijn. Retro is niet mijn ding en faux patina vind ik kinderachtig.

300 :+1:t4:
De 300M zie je hier ook teveel, ken m nou wel.

De 300, tijdloos model.
300m is ook zeer fraai maar zo jammer van die knop op de 10

In welke zin bedoel je dat,?

Moeilijk. Ik wil ze allebei eigenlijk wel.

1 like

Aan de buitenkant is die glanzend en het midden niet ik vind het niet kloppen.

1 like

Hier ben ik het enigszins mee eens.
De “oude” 300 uitvoering met glimmend middengedeelte in band komt evenwichtiger over.

Dan de 300m
3/6/9/12 en de pijl hmmm, nee is het niet voor mij.

De onderste. Skinny bezel, strakkere kastvorm, rustiger vormtaal op de wijzerplaat, geen golfjes, skeleton hands, geen extra pukkel om kwart voor tien, geen multilink bracelet… Ik weet niet of die 300 die je laat zien ook PCL heeft, maar het enige wat je er eventueel nog maar aan hoeft te doen is een schuurpapiertje over de bracelet, en het is af. :slight_smile:

Eens. Maar da’s voor mij niet genoeg om de bovenste te pakken.

Gewoon bij een schuurder naar binnen kieperen en tegen ze roepen dat ie een brushed oyster moet maken. Hoppa.

2 likes

Onderste is ook mijn eerste keus. :diving_mask:
Maar dan in zwart ipv blauw.

Ik zou voor een Planet Ocean gaan :+1:

5 likes

Wat een heerlijke "dunne"bezel, wat een pracht sluiting met microsnelverstelling.
De 300 LTD

2 likes

Mijn trilogy heeft een Uncle Seiko vanwege de taper die ik afwisselend op een struisvogel draag;

3 likes

Eens! Zonder twijfel

1 like

Heb ík inderdaad ook aan gedacht wel in 39,5mm.

3 likes

Heb de 300m gehad maar zou nu voor de 300 gaan. Vind m in alle opzichten mooier (behalve de prijs dan).

100% de 300 :star_struck:

Planet Ocean :smiley:

3 likes