De 39.5mm idd.
Ik zou voor de 300m gaan… horloge zonder datum, no go voor mij!
En mocht je een PO overwegen, dan de 43,5mm!!!
Die heeft een lug to lug van ca 49mm. Net zo groot als de 42mm 300m!
De PO met 39,5mm is je zeker te klein!
Ik baal ergens dat de gmt PO niet in 39.5 is
Echt? 39,5mm met 17mm hoogte? Ziet er toch niet uit??? Ik vind de 43,5 de perfecte maat! Vanwegen de stalen band met de endlinks kan die bijna iedereen dragen….
Heb een pols van ca 18,5cm en heb aan beide kanten nog genoeg pols over….
De voorganger van de 300m. Persoonlijk de nieuwe 300m laten liggen om deze nog in uitstekende staat te kunnen overnemen.
de 39.5 is geen 17 dik volgens mij. Zover mij bekend 14.
Daarbij als je 18.5 hebt en dan beetje platte pols is 43.5 goed te doen. Ik heb pols van 16.5 a 17 cm dus wordt de 43.5 wat grof vrees ik
Beide mooie horloges maar mijn voorkeur zou gaan naar de 300 ivm de uitstraling rustiger en meer klasse.
Absoluut de onderste. Veel rustiger en eleganter
Ik vind het een erg lastige keuze
Ik heb een Seamaster 300 Trilogy maar daar vind ik de band niet mooi van en draag ik met een leren band. Het formaat van de kast is echter perfect. De laatste Seamaster 300 heeft een hele mooie band waar vind ik weer te groot.
Dan heb ik een Seamaster 300 M met witte wijzerplaat en zwart rubberen band. Echt een mooi zomer horloge. Met stalen band vind ik de blauwe wijzerplaat het mooist
Maar het bovenstaande gelezen snap ik dat je er geen reet twijzer van wordt🙈
Pfoe. Lastig dit. Beide mooie. Zet de PO er nog naast en je weet het helemaal niet meer.
Denk dat dat meevalt! Een Breitling Colt met 41mm heeft een L2L van ca 50mm…
Oke. Misschien dat er toch nog toekomst zit ooit in een gmt dan
Het is maar wat je het meeste triggert, denk ik. Ik zou eerlijk gezegd geen van beide nemen, maar de keuze was beperkt
Ik heb zelf de 300. Hij is wel wat prijziger dan de 300m maar naar mijn mening is het de meerprijs waard.
De 300m is wat aanweziger op je pols qua gevoel vind ik. Zeker op de bracelet is het best een flinke bonk staal. Dat heeft de (nieuwe) 300 echt wel minder.
Het is verder qua design natuurlijk wat meer een klassiek horloge. Naar mijn persoonlijke gevoel meer een tijdloos design. Hij heeft een bepaalde shine zonder flashy te worden. De schoonheid zit hem wat meer in de subtiele dingen dan bij de 300m het geval is.
Ik vind de band ook erg fijn dragen. Zit ook een goede en makkelijk te gebruiken fijnafstelling op.
Ik vind het in ieder geval een fijn horloge!
Heerlijk ongevraagd advies maar als ik de keuze moest maken voor een blauwe Omega, dan zou het deze worden
Ik draag die van mij zo af en toe ook op 'n Uncle Seiko band , maar dan de tropic rubber versie.
Vergelijk de uurwerken ook even (wellicht dat daar nog een bepaalde voorkeur voor je is, bijv powerreserve).
PO en 300m zijn vrij gelijk… de PO heeft een powerreserve van 60uur en de 300m van 55uur
In de PO tikt het 8900 en in de 300m het 8800 werk…
Wat er in de 300 tikt, geen idee. Dat horloge had nooit mijn interesse!
Ik zou voor de 300m gaan maar dan met een witte plaat😁