Omega seamaster 300M of 300?

In de PO 39,5mm ook cal 8800 (8900 idd voor 43,5mm)

Van deze 2 zou ik zeker de 300 nemen. Wel meer polished maar wel een prachtig horloge. De 300m is ook heel mooi, maar de band ben ik niet zo’n fan van. Dus wat mij betreft de 300

1 like

300m vind ik de mooiste van de twee.

Interessant… alleen om die reden zou de 39,5mm dan afvallen!!!

Behalve de 600m heeft de PO dan niks meer als de 300m, kost natuurlijk wel meer!!

300M natuurlijk :ok_hand:

De 300 heeft mijn voorkeur. De 300m met de extra kroon linksboven vind ik niet mooi. Smaken verschillen :slight_smile:

1 like

ik heb de 300M dus ben bevooroordeeld :slight_smile:
De 300M is denk ik wat sportiever ogend en meer in het oog springend en de 300 wat chiquer. het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. In deze fase van mijn leven is dat de 300M.
Ik weet even de prijzen niet maar als je voor een 300 wil gaan zou ik eerder voor een aqua terra gaan. die vind ik dan nog net iets mooier.

2 likes

Dit maakt de keuze wellicht makkelijker. :v:

2 likes

Is mijn keuze ook. Is zelfs al besteld en betaald (via Chrono24) :grinning:
Deze zal naast de 3861 Speedy, de 2e Omega worden in mijn huidige (bescheiden) collectie

1 like

Das iets moois om naar uit te kijken. :+1:
Benieuwd naar je ervaringen als ie binnen is.

1 like

Zonder meer de 300, in het zwart dan :wink:

1 like

Bij mij ook niet, totdat onlangs de nieuwe uitkwam. De vele kleine veranderingen maken hem zo veel mooier en beter!
Er tikt een superieure Metas 8912 in :+1:t2:

300M is ook erg mooi, maar heeft een kroon ( ventiel) te veel, en een minder mooie stalen band.
Bovendien: coating op de buitenzijde van het glas bij een sporthorloge is een no go voor mij.
PO is mooier, maar te dik (althans voor mij).

Ja kleine veranderingen maar vind je het niet raar dat je de bezel terug kan draaien.

300 hier. De 300m vind ik niet zon topper mer die extra kroon, hij is wat uit balans. De 300 daarentegen echt een topper, rust

1 like