Omega seamaster 300M

Veel plezier alvast met je aankoop van je nieuwe Omega Seamaster. Enschede wordt steeds mooieršŸ˜€.

2 likes

Kijk aan daar heb ik wat aan :slight_smile: bedankt voor je antwoord. :+1:t3::+1:t3:

1 like

Persoonlijk heb ik niets met nazi’s, deze site kende ik nog niet. Heb je niets beter te doen, tante? Zoals je zelf zegt, dit is een horlogeforum, praat daar dan over.

In dat geval wens ik je veel plezier met de aankoop…!

1 like

Je hebt het hier over de nieuwste Seamaster?
Met de keramische wijzerplaat met golfjes? Of krijg je de korting op een model van vorig jaar?

1 like

Nee het gaat niet om het nieuwste model. Ik heb het net opgezocht want was hiervan niet op de hoogte. Ik zie dat deze vanaf augustus verkocht wordt voor een adviesprijs van 4500 euro.

Interessant…

@anon13664922EV Jij bent de eerste in dit topic die een reactie plaatst welke niets met horloges te maken heeft. Jij komt hier net kijken en dan iemand proberen de corrigeren die hier zeer veel heeft bijgedragen op dit forum en dat nog steeds doet.

En jij let totaal niet op want ik heb in dit topic reeds een horloge gerelateerde reactie geplaatst.

@TanteRiekie,

Als je de moeite neemt om alles in de context te lezen dan zie je dat op twee woorden ā€˜nix’ en ā€˜klokkies’ ongepast werd gereageerd door @HanDavinci.

Je stelling dat ik de enige ben die over andere zaken praat dan horloges klopt niet, het gaat vaak over van alles zoals je kunt lezen.

De verwijzing naar de site ā€˜taalnazi’ vind ik uitermate ongepast. Inmiddels ben ik 62 en mijn beide ouders hebben in het verzet gezeten tijdens de oorlog. Elke verwijzing naar wat ook maar iets met nazi te maken heeft werp ik verre van mij.

Prettige dag verder.

Peter, hou op met mij.

Ik was er al,lang klaar mee, maar anderen kennelijk niet, je denkt toch niet dat ik mij onterecht laat afzeiken?

Goede, ik moet plassen van al dat bier.

Als goedmaker bied ik je dit plaatje van een schattig varkentje aan.

1 like

Er mist iets aan t varkentje…

Hij draagt geen horloge…

:facepunch:t2:

Klopt het dat de nieuwe modellen nog niet in de winkels liggen? Ik meende dat dit model in augustus zou uitkomen, maar ben hem nog nergens tegengekomen.

Ik hoor oktober/november pas.

Et voila!

16 likes

Mooi man, veel plezier ermee! Maar waar heb je hem nu gekocht na de hele discussie?

Koelink Enschede. De discussie ging al lang ergens anders over. Het was voor mij een kwestie van een dag prikken en dat was gister.

Hij zit wel lekker moet ik eerlijk zeggen.

2 likes

Gefeliciteerd met de aankoop! Heb je nog meer kunnen onderhandelen dan de bovengenoemde prijs?