Omega seamaster bond 300m

Ricosub Schreef:

Ik snap precies wat je bedoeld, de Monster is
misschien ook iets apart qua lume. Hij geeft ook
de hele nacht licht! :smiley:
De SMP ook?

De hele oude met tritium niet meer zo goed. Maar de spuerluminova voor mij wel. En het verschil is dat ook niet zo groot. De grote oppervlakte van het monster of de sword hands helpen wel voor de zichtbaarheid.
Het verschilt ook per persoon. Sommigen kunnen beter in 't donker zien dan anderen. Na circa 48 uur in 't donker wordt het voor mij ook moeilijk aflezen, maar lukt nog net. Na 72 uur kan ik praktisch niks meer van de superluminova oppikken.

Ik heb afgezien van het horloge bij precision watches.
Dit omdat de communicatie met jaap slecht, onprofessioneel en ongeïnteresseerd over kwam.
Hierdoor heb ik een slecht gevoel gekregen met de verkoper en houd ik de SMP in gedachten. Ik hoop deze ooit nog eens tegen te komen zodat ik hem alsnog aanschaf :)!

Ik zou gerust voor de tweedehands gaan van precision watches met een wel wat lager bod. ik heb een Seamaster van 25 jaar oud met een afwijking van 1 seconde per dag om de pols en 4 in de watchwinder dus de oudere seamasters doen het goed genoeg hoor!

Ricosub Schreef:

Ik heb afgezien van het horloge bij precision
watches.
Dit omdat de communicatie met jaap slecht,
onprofessioneel en ongeïnteresseerd over kwam.
Hierdoor heb ik een slecht gevoel gekregen met de
verkoper en houd ik de SMP in gedachten. Ik hoop
deze ooit nog eens tegen te komen zodat ik hem
alsnog aanschaf :)!

Tja, niet met iedereen is de klik er. Gewoon verder kijken. Zijn er meer die em verkopen.