Omega Seamaster Deville handopwindbaar begin jaren 60 14k massief goud

6 likes

Graag informatie over het horloge, het is een efstuk, goed werkend

Pff, soms vraag ik me wel eens af of mensen nog fatsoen hebben om zich eerst voor te stellen.
Nee, gelijk bam foto, informatie, liefst veel geld geld geld.
Niet eens concrete informatie vragen🤨. En elders post je hem zelf met meer info erbij. Gevalletje hoor

11 likes

Achja, dat voorstellen is ook geen verplichting. Een inleidende tekst met wat eigen bevindingen is echter geen overbodige luxe…
Aan ts: ik denk dat je met het invoeren van de naam op internet op genoeg chrono24 advertenties komt die een indicatie van de waarde geven.

1 like

Mijn tip: doe je research op chrono24, eBay etc, naar de marktwaarde ervan. Bovendien super leuk om te doen. Best een populair (vintage) model namelijk.

Klopt, hoeft ook niet uitgebreid, maar meer inleidende zin of zo. Snap het echt niet. Fora zijn de verwezenlijking vd onpersoonlijkheid aan het worden.

3 likes

Sorry hij komt volgens mij uit begin jaren zestig, en is volgens my vrij uniek. Ben hem nergens tegengekomen en wo Nasr Doetinchem om hem open te maken

1 like

Wil naar Doetinchem* voor de verzekering

Als je Seamaster DeVille op Google intypt kom je dit horloge toch heel erg vaak tegen? Heb er zelf ook een, het is niet een onbekend en weinig geproduceerd model.

1 like

Ik ben al twee weken aan het struinen op het internet, maar kom nergens tegen… Allemaal auto

Deze is handopwindbaar twee stempels 14k goud

Ongeveer de eerste hit op Google als ik Omega Seamaster De Ville 14k intyp: http://www.horloge-sieraden.nl/products/omega-seamaster-ville/

1 like

Omega Seamaster DeVille in het goud. Leuk ding maar niet erg uniek ofZo :slight_smile:

1 like

Nee hoor… gewoon zelf een beetje onderzoek doen. Je bevindingen hier melden zodat mensen niks meer dubbel hoeven te doen en dan weet ik zeker dat je goed advies krijgt. Doe even wat moeite

Naar Doetinchem voor de verzekering… Ding is een paar honderd euro waard, klaar. Scheelt je de reis en de taxatie. OK, driehonderd haal je wel op een mooie dag. De weg naar de hel/hemel is geplaveid met deze nogal inwisselbare, wat saaie Omega’s.

Ik noem even wat je er hier voor voor zou krijgen op het forum, niet de fantasie-prijzen die juweliers er voor vragen.

3 likes

Ik snap je punt, maar het blijft een openbaar forum. Wel moet ik zeggen dat de hoeveelheid topics met minder dan één regel tekst best hoog ligt de laatste tijd. Daar krommen mijn tenen dan weer van…

3 likes

Goh, gezellige ontvangst hier. Welkom hier, en laat het horloge een beurtje geven. Draag hem daarna lekker zelf.

3 likes

Yep, maar voor de volledigheid zal ik het toch 1 keer voordoen. Met als gevolg dat de ontvangst gezelliger was geweest. Je oogst wat je zaait…:wink:

‘Hallo, ik ben Jork. Ik ben op zich niet een echte horlogefreak maar vond het wel leuk me aan te melden.
Ik heb namelijk deze Omega geërfd en ondanks zoekwerk ben ik nog niet achter het specifieke model gekomen. Het is namelijk een handopwinder en ook de S van Seamaster is afwijkend tov het merendeel vd afbeeldingen. Kan iemand mij helpen dit horloge beter te plaatsen zodat de betekenis van dit erfstuk voor mij wordt vergroot’
(ok, dat laatste was beetje dramatiek jongens).

11 likes

Ach, kom nou toch.

1 like