Omega Seamaster Deville handopwindbaar begin jaren 60 14k massief goud

Snap ik het niet, of bedoel je mensen van latere generaties. :thinking:

1 like

kan dit topic worden gesloten? Door al die onnozele reacties reageert @Jork84 toch al niet meer en is het informatieve heel ver weg.

3 likes

Waarvan akte en bedankt voor uw bijdrage :grin:

Ik zie het zo vaak in de praktijk bij mensen van eerdere generatiesā€¦

Welke generatie bedoel je, al generaliserend, nu eigenlijk?

En snel antwoorden graag, rap, anders vind ik het teveel moeite.

Ik ben anti " wat is hij waard" vragen van ongeĆÆnteresseerde handelaren die te lui zijn om zelf Ebay te openen of een uurtje te surfen voor het antwoord.

Of we zetten in de regels dat informatie geven prima is maar dat het geven van waarde bepalingen verboden is op dit forum. Filter je gelijk een hoop mensen weg die met een mooi ā€œhet is een onvervangbaar erfstukā€ kul verhaal komen en het horloge na het gewenste antwoord op marktplaats kwakken.

1 like

Maar wat dan als een van de ā€œbetereā€ leden een erfstuk zou krijgen mag die dan ook niet vragen op het forum wat de waarde eventueel zou kunnen zijn (zelfs al heeft die helemaal niet de bedoeling om het horloge te verkopen)

PS Ik ben geen horloges verwachtende uit erfenissen dus mij zou het niet zoveel uitmaken :wink:

Ik denk niet dat verbieden in de ā€˜spiritā€™ van dit forum is.

Blijf weg van dit soort topics als dit je stoort denk ik dan. Ik kan me er ook aan storen maar dan vraag je gewoon meer info, beetje opvoeden zeg maar. En als ik me er teveel aan stoor ben ik weg.

@Horloge17 en @Chlorophyl ik weet wel wie ik een berichtje kan sturen als ik een waarde wil weten, vind ik toch fijner :slight_smile: en ik blijf inderdaad weg bij dit soort topics en steeds meer andere.
Dit soort vragen komen er steeds meer lijkt het. (Het wordt koud buiten) en iedere keer zie ik hetzelfde. Er worden wat fotoā€™s op het forum gekwakt, of nog beter, een lang verhaal en ā€œer staan de volgende nummers opā€. Dan wat onzin reacties en een paar oprechte hulp pogingen. De topic starter is vervolgens beledigd dat de pulsar van opa zo weinig waard is en verdwijnt.
Ik vind het een heel goed idee om een apart deel van het forum te gebruiken voor dit soort vragen.

1 like

Eens! Maar verandert denk ik niet veel aan de reacties. Ik denk ook dat mensen het opzoeken. Hooligans zijn het! :wink:

1 like

Op zich zou een apart deel van het forum voor zoā€™n vragen moeten kunnen maar kijk bijvoorbeeld naar het ā€œTe koopā€ deel dat is ook apart maar je bepaalde rechten hebben om het te mogen gebruiken, als je dit ook zou doen met waarde bepalingenā€¦

1 like

Geheel mee eens, onbegrijpelijk dat er nog steeds leden supervriendelijk indepth info geven en de TS te voorzien alle mogelijke info om vervolgens te zien dat het dierbare uurwerk va opa voor een chrono24 prijs op MP wordt gezet.

Er bestaan ook gewoon aardige mensen, die hun hobby als leuke liefhebberij zien. De goeden hoeven m.i. niet onder de kwaden te lijden.