Daar gaat het niet om.
Een heel groot deel van de waarde is afhankelijk van of die plaat wel of niet origineel is. Dat was mijn hele punt.
Daar gaat het niet om.
Een heel groot deel van de waarde is afhankelijk van of die plaat wel of niet origineel is. Dat was mijn hele punt.
Dit zeg je in eerste instantie als reactie op Ruud. Daar lees ik, een Deville zoals TS heeft is ongeveer 500 tot 750 euro waard.
Dan zeg je dit. Heb je het weer over een normale. Maar hierboven heb je het niet over een normale. Daar reageer jij weer op Ruud en die heeft het ook niet over een normale.
Dan zeg je weer dit. Dat het je punt is of de plaat origineel is of niet.
Mijn conclusie is dat het totaal onduidelijk is wat je precies zegt en wat je precies bedoelt. En dan kun je wel ons de schuld gaan geven dat wij het niet begrijpen en doen alsof jij het zo duidelijk uitlegt, er zijn meer mensen hier die niet snappen wat jij bedoelt.
En terug naar het topic: wat vind jij het horloge van TS waard, dus met een zwarte wijzerplaat en er vanuit gaande dat hij origineel is?
Deze post was inderdaad niet heel duidelijk omdat ik een normaal devilletje met lichte plaat bedoelde. Ruud zegt immers dat hij niet zeker weet of de plaat origineel is, net zoals de meeste mensen tot dan toe in het topic. Dus het enthousiasme wat de prijzen diende wat getemperd te worden omdat de waarde van 1000+ euro valt of staat bij de originaliteit van de plaat.
Ja, en dat was iedereen 42 posts geleden natuurlijk allang duidelijk. En dan zie je nog dat ze met een redial voor 1000 dollar op eBay worden verkocht en daarom denk ik dus exact hetzelfde als wat @RLS zegt:
En ik denk nog veel meer: waarom hebben we in godsnaam 30 posts aan deze nondiscussie gewijdt.