Beste,
Ik heb onlangs een nieuwe Omega Seamaster Diver Limited Edition James Bond gekocht en had een paar vraagjes.
Het horloge is voorzien van een gouden plaatje aan de zijkant met het nr van/7007 exemplaren en vastgezet met schroefjes alsook is er op de crystal caseback een logo/zegel gedrukt aan de binnenkant.
Mijn vraag is of het plaatje bestand is tegen dagelijks gebruik, vooral als ik ga snorkelen of zwemmen tijdens de vakantie (gouden schroefjes in metalen case…), ik zou het plaatje niet graag verliezen. Ook weet iemand hoe men precies het “zegel” op de crystal caseback bekomt en of dit niet loslaat na enkele jaren en zo het horloge kan beschadigen.
De verkoper had mij verzekerd dat dat geen probleem mag zijn(is een Omega!!), maar had toch graag jullie meningen erover gehoord…
Eigenlijk is het meer een vraag over de kwaliteit van een Omega ;-).
Daar ik al +20 jaar een Rolex Submariner bezit en deze nog steeds perfect werkt (mits regelmatig onderhoud) ben ik nog een beetje “onzeker” over de Omega…
Hoe dan ook ben ik super tevreden over de looks van het horloge, vooral de mooie details en de afwerking (vindt deze mooier dan mijn Sub).
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Kempie