Zeker mee terug gaan.
Volgende week tripje naar Brussel pfff
Geen zin om het horloge na 2weken al te moeten opsturen en weken te moeten missenā¦
Omdat de vraag aanvankelijk over mijn probleem met de uitlijning van de bezel van mān Seamaster ging, heb ik uitgelegd hoe dit probleem is opgelost. Nu zie ik dat de afwijking van de uitlijning van jouw Seamaster van een iets andere orde is. Ook dit zal kunnen worden opgelost, maar dat zal dan wel wat tijd kosten.
Grrr⦠Een foto van de 6e en de 8e. Had je niet een foto van de 7e kunnen posten?
Proficiat met je nieuwe aanwinst, maar balen dat t schreef staat.
30cm met t blote oog⦠Pfff⦠Zo een horloge moet je ook van kunnen genieten met een microscoop imho.
Ik zie het ook zeker, maar omdat de lunette erboven iets naar rechts staat, lijkt het alsof de foto niet exact van voren is genomen. Omdat de ā12ā index hoger ligt, dan lijkt het vaak iets te vertekenen?
Anyway, Omega gaat hier helemaal NIKS aan doen.
We kijken hier naar een vierkante millimeter .
Rolex heeft pas slechte uitlijning!
Kwam dit gisteren op hun website tegen
Morgen om 14u afspraak in Brussel met verantwoordelijke service center
Vriendelijke mensen en direkt bereid om probleem samen te bekijkenā¦
Al zeer tevreden over de service van Omega
Vandaag in Brussel geweest waar men een foto heeft genomen en gaan deze opsturen naar hoofdkantoor in Zwitserlandā¦
Zeer vriendelijke persoon met kennis van zakenā¦
Nu afwachten wat men gaat zeggen, kan niet worden hersteld en zal dus volledig nieuwe wijzerplaat worden als de afwijking buiten tolerantie isā¦
Hou jullie op de hoogteā¦
Als dat niet buiten tolerantie is, Is mijn Seamaster de laatste Omega die ik gekocht heb.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet voor je gaan oplossen.
Kan iemand het nogmaals uitleggen? Ik zie het probleem echt niet. Gaat het om die 0,1 mm afwijking met een macrolens genomen?
Kennis van mij had een probleem met de ālumeā in de wijzers van zijn Speedmaster 1957. Deze was niet mooi effen. Het service center vond helemaal dat hij gelijk had en stuurde het op. Omega liet hun experts er naar kijken en vond het binnen de productiemarges vallen. Heb het idee dat de service centers heel snel een klant gelijk geven maar dat ze in Zwitserland een iets anders blik op deze zaken hanteren. Sterker nog, dat hebben ze al aangegeven?
Maar goed, wellicht is het erger dan op de foto?
Bericht gekregen van service center Brussel, Zwitserland zegt dat dit binnen de tolerantie is dus geen nieuwe wijzerplaatā¦
Zal er mee moeten leren leven
Wel goede service van Brussel, bellen je op de afgesproken moment en interessante horloge praatjes met verantwoordelijke van het service atelier
Alsnog bedankt voor jullie antwoorden
Sven