Real zou je zeggen als je het vergelijkt met het filmpje.
Alles wordt gekopieerd tot in het extreme helaas.
Ik durf te wedden dat er wel wat âsuperclonesâ op HF rondzwerven die als origineel doorgaanâŚ
Sowieso van Rolex. Dat is nu al een paar keer pijnlijk duidelijk geworden.
Of het er veel zijn weet ik niet, al zou er maar eentje zijn. Als jij die net kooptâŚ
Maar alles maken ze na, van goedkoop tot duur.
Ik lees het woord: âtwijfelâ.
Bij twijfel niet inhalen, is mij geleerd.
Je schrijft: â is iets aan de fotos dat ik twijfelâ.
Wat is dat âietsâ???
Ik heb 2 van deze horloges gehad, de zwarte en de groene. Op basis daarvan meende ik wel iets te kunnen roepen maar klaarblijkelijk kan dat dus met een Seamaster ook al niet meer. Excuus op voorhand en ik zou onder geen beding iets van een particulier kopen op dit moment. Niet doen dus.
Serienummer bekend?
Ja maar, ja maar, de tekst op de rand van de zichtbodem (Diver 300m) staat toch verschillende (naar binnen/buiten)? Of staat deze tekst er meerdere keren op, in beide richtingen?
83124302
Nog niet wakkerâŚ
Kleur van de bezel, print van de rode seamaster tekst. maar dat kan ook komen omdat de fotos weer eens gemaakt zijn met een aardappelâŚ
Met dat serienummer kom ik onmiddellijk op juist horloge bij Omega⌠lijkt dus wel goed te zitten.
Top!
300m staat er er 2x op, een keer naar binnen, een keer naar buiten⌠dus dat klopt welâŚ
Duidelijkste verschil in de video (en heel vaak tussen fake en echt uurwerk) dat ik zie is de afkanting van de verschillende onderdelen. De uurwerkfoto die TS post laat iets te wensen over, maar ik meen daarop te zien dat de onderdelen netjes afgekant zijn. Verder lijken de namakers het erg moeilijk te vinden een cote de Genève goed na te maken. In de video lijkt die ook weer iets te grof geslepen t.o.v. het origineel, als ik bijv. naar die brug kijk.
In het algemeen denk ik dat het aantal uren en het vakmanschap wat nodig is om die laatste slag qua afwerking te maken nog te veel kost. Want er zit natuurlijk een grens aan wat je voor een kloon kunt vragenâŚ
Anyway, ik zie geen harde rode vlaggen dus ik zeg echt. Maar of ik voor de âŹ500 deze zou nemen ipv een betereâŚ
Merci, duidelijke analyse⌠ga er eens even over nadenken⌠aangezien ik ook een paar mooie aanbiedingen heb gehad naar aanleiding van deze post.
Precies dit, ze zijn met regelmaat gegaan voor 3600-3700 euro hier op HF.
Dan volle set met alles erbij, horloge soms nog in de stickers.
Goed gespot! Ik moet eens langs de opticien denk ik. Zonder inzoomen zie ik nog net dat het geen echte Rolex is
Er staan er ook meerdere (zwart dan) in het blauw toch? Vraagprijs wat hoger, maar ik denk dat je best een bod mag doen