Geintje toch?
Ja dat moet echt wel lukken in de stikkers en nog geen jaar oud.
Compleet met doos en papieren.
Denk dat als je massel hebt voor E 3300,00 klaar bent!!
Hier op HF willen ze ze allemaal kwijt.
Ik heb hier op HF eens een TH gekocht, met doos en papieren met een prima kloppend serienummer, bekend bij TH, maar was wel een fake. Samen prima afgehandeld, daar niet van.
Ik weet nou niet of je serieus of sarcastisch bent haha
Als het uit ItaliĂ« komt, zou ik het zonder meer al laten liggen. ItaliĂ« is voor mij een NO GO! Dit land heeft een zeer slechte reputatie als het om âeerlijkheidâ en âechtheidâ gaat. Ik zou de adviezen hierboven dan ook opvolgen, heb geduld en hou het forum in de gaten met wat hier wordt aangeboden. Dan koop je mooier en zekerder, zonder dat het direct heel veel meer hoeft te kosten.
Leuk âzoek de verschillenâ plaatje, maar ik vraag me hierbij af of het eigenlijk nog iets uit maakt
Behalve de principekwestie etc. dan.
Moet toch lukken met een nieuw prijs van E 6600,00 ?
Na een jaar afschrijving in de kast ongedragen in de stikkers!
Heb er ook nog een in het blauw staan een blauwe.
Ook in de stikkers.
Particulier en Italië: opletten geblazen!
AD en Italië: zou gerust kopen via Chrono24.
Handelaar en Italië: na enig kontakt over en weer wellicht kopen.
Zo kijk ik ernaar.
Voor mij Italië dus al direct een No Go! Ook Italiaanse handelaren zijn niet te vertrouwen.
Misschien verstandig om het m.b.t. dit onderwerp bij eigen ervaringen te houden of wat concreter te zijn.
is wat erg generaliserend, enâŠ
âŠis wel een héél boute stelling. Letâs not go there
Voor dat alle Italofielen uit hun stekker gaan⊠voor nu heb ik mijn antwoord! Bedankt voor alle reacties! Ik ga het overwegen en laat jullie wel even weten wat het is geworden. De vraag Echt of Fake is voor mij nu voldoende duidelijk! Bedankt allemaal!
Evengoed, het is balen voor je, maar dit is gewoon hoe het is. Die witte die jij in t blauw heb staan, heb ik ook gehad, nieuw, in de stickers.
Geloof me, die heb ik niet verkocht voor 5000,-
Sterker nog, niet eens voor 4000,-
Maar misschien had die koper mazzel.
Btw, als je prijs zo goed was, was die allang verkocht. Maar met de prijs die je vraagt zit je er over 10 jaar nog mee. Dan is de msrp intussen 10.000 euro en klopt je sarcasme van 1/2 winkelprijs wel.
Hoe ben je daar alsnog achter gekomen?
Maar het is toch heel weinig voor een nieuw horloge in de stikkers.
Afschrijving van 50 % in een jaar zonder te dragen.
Maar het zal wel zo zijn.
Ik laat het wel liggen maakt mij niet uit mag weg moet niet.
O het kan geen kwaad om het gewoon te laten liggen.
Heb horloges verkocht die ik al 40 jaar had.
Met heel veel winst.
Dus wie weet.
Ja het is klote, ik denk dat niemand er op zit te wachten dat een nieuw horloge zo veel af schrijft, maar bij veel merken is dit wel het geval. Het weerhoud mij er van om horloges nieuw te kopen, ik heb ook vaak mân teen gestoten aan dezelfde steen.
Nee hoor het is net als met huizen gewoon wachten tot het beter gaat.
Natuurlijk was het in de corona tijd gekkenhuis.
Maar heb nog nooit een horloge met verlies verkocht.
Dan blijft hij lekker liggen in de kluis.
Laat dat de belastingdienst maar niet horen.
Laten we het er op houden dat ik te lang in Italië hebt gewerkt om te weten hoe onbetrouwbaar men daar is in zaken doen en het royale aanbod van namaak.
Prive eigendomen mag je gewoon verkopen hoor.