Omega Seamaster Diver Fake of Echt?

klaar.

Wat ik me herinner, is dat hij getriggerd werd toen hij het horloge even opwond. Hij gaf aan dat het anders aanvoelde dan dat hij gewend was. Vervolgens pakte hij een nieuwe Sixty Five (42 mm) exemplaar uit de vitrine, haalde van beide horloges de horlogebanden eraf en legde toen de horloges afzonderlijk op een geijkte precisie weegschaal. Zo werd het verschil ontdekt, was niet veel van wat ik me herinner en waarschijnlijk voor de mens niet eens waarneembaar als je hem in de hand of om de pols hebt, maar de nieuwsgierigheid van deze juwelier was gewekt en dat was de trigger om het horloge te openen en het uurwerk te gaan bekijken.

Kudos voor deze juwelier dat hij er zoveel tijd en energie in wil steken. Komt op mij erg sympathiek over.

2 likes

Aangezien zo veel mensen even mee hebben gekeken, ook aardig om even de uitkomst te delen:

Tadaa:

Alles er op en er aan, factuur er bij, tag etc. Etc. En nu in het echt geen twijfel mogelijk; the real deal. Grote blij. En blijken Italianen toch zo slecht nog niet.

Bedankt allemaal! Deze NA is ook een beetje van jullie :wink:.

25 likes

Top man. Heb qua Italianen beide uitersten qua aankoop-ervaring, het lijken haast gewone mensen. :innocent:

6 likes

Klinkt als de volgende fiffer :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ziet er top uit, heel veel plezier ervan!

2 likes