Je hebt nog geen Trustlevel 1 bereikt, dus dat kun jij nu nog niet. Reageer inhoudelijk, geef likes en houd vol, dan ben je in no-time Lvl1 (Trustlevel 1). Pas dan kun je een eigen topic openen.
Veel plezier alvast!
Je hebt nog geen Trustlevel 1 bereikt, dus dat kun jij nu nog niet. Reageer inhoudelijk, geef likes en houd vol, dan ben je in no-time Lvl1 (Trustlevel 1). Pas dan kun je een eigen topic openen.
Veel plezier alvast!
Moeilijke keuze. Ga ik voor een horloge dat ik 2 keer per jaar draag of voor een horloge voor alle andete dagen… keuzes keuzes keuzes.
Dank voor je reactie,
Fijne avond!
Cartier Tank, geen twijfel. De Omega lijkt teveel op de horloges die je al hebt. De Tank is ècht geen wijvenhorloge, wat sommige boomers (of, nog erger, Andrew Tate-fans) je hier ook proberen wijs te maken.
Had de foto’s al gezien. Doorsparen voor Santos, staat je goed.
Keuze is gemaakt, binnen 2 maanden koop ik een santos
Goede keuze!
Alvast gefeliciteerd met de aankoop!
Zeer waar
Perfect!! Grappig, lees nu pas je topic en wou je ongeveer nog daar (mede) op wijzen!
Dan ter versteviging van je keuze;
Hier heb ik de Seamaster als eerst aangeschaft en dol blij mee!
Toen begon t te jeuken en dacht voor een tank te gaan. Bij t passen vond ik m tof maar toch ook ff de Santos omgedaan en daar viel echt die klik!
Nu bijna een jaar om de pols en man wat is dat ding veelzijdig!
Hier het meest om de pols.
Ook nog super blij met de Seamaster. Draag ik minder dan de santos maar vind ik wel interessanter om naar te kijken. Dus no worries, t al oude “allebei doen” gaat hier ook gewoon op!
Plaatjes voor de sfeer;
Santos medium 2025, splinternieuw uit de doos na dagen speuren heb ik er eindelijk één gevonden! Volgende week is het zover!
Oh yeah! en voor een super prijs ook!
Thee is dan ook voor dames…
Santos eindelijk! Woensdag NA topic
Ah, stroopwafels ipv champagne. Dat verklaart de goede deal Gefeliciteerd!