Speedmaster all The way!
Mmmmm ja, dat is wel een heeeeele lastig keuze zeg! Maar uiteindelijk lijkt mij de speedmaster de meest verfijnde keuze. Meer detail, minder bonkig, en tijdens meer gelegenhede te dragen dan de seamaster, die wat mij betreft door de chronograaf wel wel uitsteekt boven een “normale” seamaster.
Succes met je keuze!
Even een nabrander, ik vind deze ook wel in je straatje passen, daar al eens over nagedacht?
No Time To Die-Omega Seamaster (zei de gekke Bond-fan)
Bij een chronograaf altijd voor de speedmaster kiezen. Prachtige kleurstelling ook👌
Zelf heb ik de blauwe Seamaster 300. Een Jeugddroom. Doet het heel goed in alle omstandigheden. De staal-gouden vind ik live mooier dan op de foto. In de keuze die je hier hebt, zou ik de Speedmaster kiezen. Dat is echt een heel mooie versie. Op vakantie mooi een duiker meenemen en de Speedmaster in de kluis. Veel plezier met kiezen
Wellicht handig om de score bij te houden
- Speedmaster
- Seamaster
0 stemmers
Geen seconde twijfel: Speedmaster
Wow die speedmaster is mooi
Speedmaster, erg gaaf!
Ps, ik zie nu op Reddit de Seamaster Dark Side of The Moon Sedna Gold voorbij komen, misschien dat die je ook nog aan het twijfelen brengt
In deze gevallen de Spoedmaster, echter zouden deze VEEL te groot voor mij dragen. Daarom opteer ik voor deze:
Mijn inziens de beste keuze! Qua formaat en tweedehands prijs en restwaarde!
ps. Deze staat onofficieel te koop, maar puur door de AD en hoe ik hem, uiteindelijk, verkregen heb. Gelukkig ook een deel het vertrouwen in de mens hersteld hoe ik hem gekregen heb. Dubbel gevoel dus. Maar één ding staat vast, moooooiiii
Speedmaster
Hier ook een stem voor de Speedmaster!
Speedmaster op staal en blauw😉