Het blijft toch een van de horloges die ik het graagst zie hoor. Wát een geslaagd ontwerp.
Grappig om te zien: 11 x is er gekeken hoe het moet en 29 x hoe het Niet moet
Hij zit ook echt top! Voor mij de perfecte maat. Nu alleen de blauwe bezel nog.
Ik heb hem gehad met blauw en met zwart. Blauw mijn voorkeur. Word altijd blij als ik dit horloge zie
Dit is een informatief topic, bedankt allen voor de tips! Erg nuttig voor wanneer ik zelf tot aankoop overga.
Met zo’n tang moet het indd.
Afgelopen vrijdag een smp opgehaald waar de insert een tikje scheef in zat. Meteen langs de horlogemaker die de bezel er met zo’n tang vanaf haalde.
Klopt, ik had ooit de chronograph zonder die chronometer-tekst.
Die wilde ik toen ook voorzien van een andere bezelinsert om hem 10 jaar jonger te laten lijken.
Is er nooit van gekomen…
Hier de quartz midsize van mijn vriendin, erg fijn klokje maar je moet er geen dikke polsen voor hebben.
En hij heeft de insert er dus ook gewoon uit gekregen en recht kunnen zetten?
Yup!
Oude post, weet ik. Rob, weet jij waar je deze insert vandaan had? Ik zit te kijken naar modificeren van de smp die ik inmiddels gekocht heb (ook een electric blue, maar dan titanium). Deze met de grotere cijfers vind ik veel mooier dan de oem bond bezel wat ook wel gedaan wordt.
Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Ik heb er destijds 2 in Amerika gekocht, een blauwe, en een zwarte. De blauwe heb ik bij verkoop van een titanium SMP weggegeven. De zwarte heb ik nog.
Ligt in de la te verstoffen.
Ah nou iig dank voor het meedenken het was een poging waard natuurlijk.
Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, sowieso niet meteen iig.