Omega Seamaster Professional on a budget

Ik zal marktplaats enzo ook voor je in de gaten houden, als ik iets tegenkom laat ik het weten.

1 like

Ik twijfel of ik moet gaan zitten lowballen op Chrono, vind dat bij deze bedragen toch vrij riskant zo’n ongeziene transactie vanuit het buitenland.

Je kan het altijd proberen, na een prijsvoorstel krijg je een vrijblijvende offerte. Dan kan je altijd nog kiezen nadat de verkoper het eventueel geaccepteerd heeft.

Wil je zó graag gelijk hebben?
Anyway…hierbij! :+1:t2:

giphy-1

Onlangs mijn ETA 2824 laten servicen. € 150,–. Incl onderdelen. Loopt weer perfect. Lokale horlogemaker te Grootebroek.

1 like

Even doorsparen of een scherp bod doen Marktplaats https://link.marktplaats.nl/m1534316217

Ik heb 2 jaar geleiden n 41mm automaat gekocht voor 840 euro bij n particulier via 2 dehands. Geen doos of papieren bij maar die draag ik niet. En wat is dat toch altijd met die service ? Ik heb al 15 jaar automaten van omega, breitling en Tag Heuer en heb nog nooit een horloge laten servicen. Ze lopen allemaal prima.

3 likes

Ik zou de midsize wel echt eerst passen. 36mm is echt klein voor een duiker.

Midsize is a bitch size

1 like

Ik ben opzich tevreden met de 36mm… maar… voor een duiker is het wel effe anders… probeer nog steeds eraan te wennen maar het blijft een duiker… ben echt bang dat een 41 veel te groot gaat staan… de sub 40mm was al echt de max voor mij… laat staan nog een millimeter er boven op… toch… ? :persevere::persevere:

Je hebt helemaal gelijk, ik wil zeker eerst passen. 36.25mm is wel een verschil met de 38mm van mijn SKX.

Dit is ook de reden dat ik nog niet heb toegehapt op een deal uit het buitenland.

Dat laatste ben ik niet met je eens, vintage horloges zijn vaak 36mm en staan erg mooi. Ook 34mm Rolexen kunnen groter vallen dan de maat doet vermoeden, het hangt allemaal af van de kastvorm en de lugs.

1 like

Das een mooie inderdaad! Goede prijs ook. En dan heb je nog lol van de zoektocht naar een tweedehands tramrails ook!:ok_hand:t3:

Ja, en straks ineens niet meer. En dan ben je aan de beurt🤣 je kunt je auto vast ook 200.000 km laten doorrijden met alleen olie en bandjes maar ik denk dat je dan schrikt van het belletje van de garage, als je m laat inspecteren.

1 like

Net zoals op elk verjaardagsfeestje heb je hier óók mensen met sterke verhalen! :smiley:

Auw! Ik zou nooit meer dan zeven jaar tussen een service laten zitten. Met mechanische horloges weet je nou eenmaal dat onderhoud erbij hoort.

Dat ligt ook wel een beetje aan wat je gewend bent en wat je polsomtrek is. Dit is een midsize. De kast is 1mm groter dan een Seamaster, maar de bezeldiameter is gelijk:

Ik vind dit prima staan om mijn 17cm pols. 41 mm zou denk ik te groot zijn voor me.

3 likes

Prince William draagt volgens mij óók een 36mm!
Goed voorbeeld doet goed volgen! :smiley:

1 like

Cadeau van zijn moeder. Ik denk niet dat hij die wegdoet.

Haha, nu klinkt het alsof het advies was 'm een pb’tje te sturen of hij hem wegdoet

1 like

Hahaha nee denk ik óók niet! :slightly_smiling_face:

Het horloge op zijn pols is aan de kleine kant trouwens maargoed…hij kreeg em geloof ik toen ie 17 was!

1 like

William stuurde gisteren een berichtje dat ie m wel wilde ruilen tegen mijn SKX met royale bijbetaling, maar het bleek een quartz te zijn dus ik heb hem prinselijk afgewezen.

1 like