Omega SMP 300M - toch geen Chronograph!

Sinds augustus 2014 in mijn bezit en daar heb ik nog geen moment spijt van! Wat een heerlijke klok om naar te kijken en te dragen, ik denk dat deze samen met de Legend Diver de meeste polstijd krijgt.

Vandaag heb ik de tijd genomen om de band eens goed schoon te maken en met één schakel in te korten, vreemd genoeg steeds uitgesteld…
Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om het horloge ook schoon te maken en er wat foto’s van te maken.

Ondanks dat het geen professionele foto’s zijn, vind ik ze wel de moeite om met jullie te delen. Misschien moet ik toch maar eens een macro halen! :slight_smile:

3 likes

Ziet er super gaaf uit:~!!

Ook een geweldige klokkie. Ik heb vorige week zaterdag toevallig een nieuwe SMP 300 met een keramische bezel gepast bij de plaatselijke juwelier. Die was ook in het blauw toch wel een tijdloos horloge ook, maar ik heb besloten voor mij zelf dat ik toch voor een Rolex sub no date ga, weliswaar het dubbele van deze Omega, maar ik ben bang dat ik het Rolex-Virus te pakken heb;)

1 like

die heeft niet in de kluis gelegen! :slight_smile:
daar is zo n klokje natuurlijk ook niet voor gemaakt.

Hendrik

1 like

Toch best leuke foto’s hoor!

Ook mijn meest gedragen horloge, nu al een klassieker

Ik ben zelf ook een grote Seamaster-fan.
Voor sommige is er niets speciaal aan, omdat ze al zo ingeburgerd zijn, maar dit heeft volgens mij zijn reden.
Prachtig, tijdloos en kwalitatief hoogstaand.

1 like

Nee, dat heeft ie zeker niet! :wink:

hendrik Schreef:

die heeft niet in de kluis gelegen! :slight_smile:
daar is zo n klokje natuurlijk ook niet voor
gemaakt.

Hendrik

Topklok, de Seamaster is gewoon een klassieker!

Ohhhh lekker!

Met zo’n zachte, ouwe tandenborstel in een lauw watertje, met een beetje afwasmiddel, lekker zachtjes onder z’n “okseltjes” door.
Mmmmm, heerlijk zo’n sopje, al het DNA weg. Heerlijk!

1 like

Heb je een UV lamp boven je bureau hangen ofzo :wink:

2 likes

Geniet van deze klassieker.

Altijd mooi zo’n Seamaster Bond. De foto’s zijn best ok, geen reden tot schaamte! (tu)

Bedankt voor de complimenten! :slight_smile:

Mooi hoor, leuke foto’s ook met die fraaie lume en zeekaarten (tu)

De Seamaster is enige tijd geleden bij Dik Wakker geweest en het resultaat vind ik perfect!
Ik twijfel enkel nog om de bezel (of alleen de inlay) ook nog te laten vervangen…

Blijft een topper it horloge! Mooie lumefoto’s ook. :clap:

Seamaster is altijd goed :smile:

Helemaal mee eens, het horloge trouwens ook :wink:

1 like

Ik overweeg er een te kopen, dit soort foto’s helpen erg.
Mooi klokje.

Ik heb de gedachte ondertussen al een paar weken laten rusten, maar het blijft maar terugkomen: zal ik deze inruilen voor een Chronograph? Heeft iemand hier ervaring met de overstap van de Chronometer naar de Chronograph?

Ik heb regelmatig gekeken naar de 2599.80.00, het grote broertje van mijn 2531.80.00, en hoe vaker ik 'm zie hoe mooier dat ik vind…hij oogt wat forser en door de chrono net wat sportiever. De TAG Heuer Aquaracer blijft er dan naast, als soort van vervanger van de 2531.80.00.