S&C, Gassan, Pertijs en Kahle blijven wel een Omega verkooppunt dus daar maak je de meeste kans, al is Omega nog niet vol/begonnen met uitleveren van de recent geïntroduceerde modellen zoals ik heb begrepen. Denk dat het wel losloopt met de vraag en je gewoon dezelfde dag ermee naar buiten kan lopen tzt…
Ze hebben mij niet verteld waarom, maar ik kan mij voorstellen dat ze toch meer de kant op willen van Rolex en dus inderdaad exclusiever willen zijn. Maar dat is niet meer dan een aanname van mij.
Dit is nog niet helemaal zeker. Vanuit de wandelgangen: ten eerste omdat andere merken dwars liggen nu Omega meer prominente plaatsen in de winkel opeist en dat loopt nog niet lekker. En juridisch is het allemaal nog niet zo eenvoudig. Dus ik betwijfel of 1 januari nog steeds staat. En de AD’s kunnen nog gewoon bestellen.
De nieuwe '57 is echt een prachtig horloge, hopelijk lukt het je om het ergens te passen.
Wachtlijst is er niet, behalve als het nog besteld moet worden.
Hier wat ongevraagde foto’s
Het is opvallend dat het blauw ook meer grijs wordt afhankelijk van de lichtinval.
Dus het is een meer ingetogen horloge op kantoor en buiten op het terras heeft het de juiste bling factor haha.