Omega Speedmaster 57

Goedenavond allemaal,

Een simpele vraag , wat vinden jullie van deze Speedmaster 57?

Ik persoonlijk vind het een geweldig , prachtig , schitterend , ongelooflijk mooi horloge.

Ben benieuwd wat men er van vind

24 likes

Fantastisch horloge…:+1:t2:

Ik vind de standard Speedy toch mooier hoor, vooral het gemis van een bezel insert vind ik jammer bij deze.

Ik vind hem erg mooi. Alleen zal dit een automaat zijn, ik zie liever de klassieke handopwinder.

Niet verkeerd👍🏽

Ideaal voor mensen die de looks van de Speedy te druk vinden, de verzonken subdials zijn leuk, de datum staat op een goede plaats, maar voor de rest doet het me weinig…

Ik vind hem mooier dan een standaard Speedy.

1 like

Ik vind de normale speedy pro mooier en deze is goedkoper. Voor mij dus een no brainer.

Tja, best leuk, maar voor mij ‘voelt’ dit niet meer als een Speedmaster - ik vind 'm er te ver vanaf.
Maar ik ben ook een oerconservatief type, blijkbaar :smile:

Heel mooi, maar als je m overweegt, let even op de dikte van de kast.

Edit, ruim 16mm hoog.

Hallo Patrick,

Schitterende klok!
Ongeacht waar hij van afstamt of waarop hij moet lijken wat mij betreft. Bijzonder mooi ontwerp en kleurcombo.

Maken of kraken? MAKEN zeg ik!

Groet, Otto

1 like

Op zich mooi, enkele details hadden voor mij anders gekund/gemogen. Oranje ipv rood bijvoorbeeld en geen opgelegde uren-indices. Geen datum en wel een bezel-insert vind ik ook mooier, net als rechte wijzers. Eigenlijk vind ik de gewone Pro mooier dus. :wink:

Heel fraai. Als ie iets betaalbaarder was, zou ik 'm aanschaffen.

Prachtig!

Leuk!
Kostda

7300 msrp dacht ik.

Mooi horloge, bijna identiek aan de vormgeving van de moonwatch maar met 41,5mm misschien voor sommigen beter draagbaar dan de 44mm van die moonwatch

De moonwatch is 42mm.
Voor €7300,- kun je ook de professional halen en nog genoeg geld overhouden voor een ander leuk horloge

Ff doorsparen…en de Moonphase kopen :sunglasses:

10 likes

ja, goed, ik bedoel de moonwatch chronograph dan, die is 44,25mm om precies te zijn

ik vind de 57 super :heart_eyes:, alleen de prijs niet :sob:

1 like