Heb je wel gelijk in. Een Omega hoort voor mijn gevoel ook in die prijsklasse te zitten. Tot voor een paar jaar terug kon je voor dat geld ook een nieuwe Speedmaster, Seamaster etc. kopen maar die tijd is wel een beetje geweest.
Maar iets als een DSOTM is toch wel objectief meer waard dan die 3000 euris vind ik. Dit modelletje is wel wat overpriced, daar en ik het mee eens.
Zonder te weten wat-ie kost en hoe dit type zich verhoud tot de andere Speedmaster modellen: Ik vind het een heel mooie klok!
Gefeliciteerde en veel plezier er mee.
En ik me maar afvragen waarom de Speedy niet voor mij is , precies dat dus
Desondanks is de 57 wel de mooiste speedy weer!
Niet voor jou omdat het āzoān 2500-3000 euro klokā is?..
Waar je vervolgens bij veel modellen 5 a 7,5K voor neerlegt , gewoon teveel , dus niet voor mij.
Ik vind hem mooi, maar de moonwatch ook mooier.
Dat gewauwel over āoverpricedā begrijp ik overigens niet. Fantastisch afgewerkt, prachtige uurwerken. Als deze overpriced is, dan kun je dat over heel veel horloges zeggen.
Maar de enige die echt de moeite is kost ook maar 3000 Euro dus dat lijkt me geen enkele reden er niet eentje te kopen! En zoals tompj zegt is het gewoon waar voor je geld als je naar de rest van de markt kijkt.
Dat is zeker waar , ook voor de horloges die ik koop.
Anywayz , als je dan toch voor een ādureā Speedy gaat , dan de 57!
Dus een goed keus @Patrick1973
Inmiddels retail EUR4300 vrees ik. Enorm snel in prijs gestegen, kan me voorstellen dat dat wenkbrauwen doet fronsen, maar nog steeds niet meer overpriced dan heel wat andere horloges.
Grijs is hij wel voor ~3500 te vinden hoor, op stalen band en alles
Weet ik alles van inderdaad. Ik benoemde de officiƫle retail prijs.
leuk filmpje
Interessant, thanks!
Leuk filmpje, thanxšš½
Archie vindt overigens dat je een andere moet kopenā¦