Omega Speedmaster Apollo 11 50th Anniversary

Ik vind hem erg mooi

En veel te duur.

Sorry geen idee wat het typenummer is.

1 like

Zo ziet ie er wel top uit. Gefrommelde tekeningetje niet mijn ding, maar deze foto’s zijn toch wel ok hoor.
En die band…:ok_hand:t4:

1 like

@CitizenX Band is los te bestellen.

Ref: 020STZ011626

1 like

Op het eerste gezicht was ik enigszins teleurgesteld maar bij nader onderzoek vind 'm nog wel best tof. Prijs is aan de hoge kant maar je krijgt er veel state of the art Omega snufjes voor terug.

Ik hoop i.i.g. dat ze die band los gaan verkopen. Zullen wel de hoofdprijs vragen mocht dat zo zijn. @anon6060116EV enig idee hoeveel dat zou moeten kosten?

Schitterend!

Thanks, eens uitzoeken wat deze kost.

Is er al een Speemaster Apollo 11 50th anniversary bij iemand op het forum gearriveerd?

Zou willen dat ik kon zeggen: “Ja, kijk” maar helaas horloge spaarpot is platzak :sob:

Eerst maar eens een gewone.

1 like

Heb me vandaag aangemeld op dit forum om misschien wel de eerste in NL te delen met jullie. Zit al een paar maanden op OF de threads gevolgd over de A11 50th SS maar dat was voornamelijk uit VS en UK. Vandaag de mijne opgehaald.

IMG_20190802_164712|375x500

23 likes

Erg gaaf horloge!

Veel draagplezier! :+1::ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Van harte gefeliciteerd :sunglasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je speedy!!

Veel draagplezier! Heb zo’n vermoeden dat dat wel goedkomt… :wink:

1 like

Tnx, de stalen band is echt perfect qua vorm van flat links en mooi taps gevormd buiten het felt dat er teruggegaan is naar de vintage look van de 1039 is een voltreffer.

2 likes

Proficiat en veel draagplezier van dit horloge :ok_hand:t2:

Echt een gaaf horloge zeg. En erg mooie bracelet, die zou eigenlijk ook op de normale Speedmaster moeten zitten, veel mooier. Maar dan wel met alle links geborsteld. Ik hou niet zo van die gepolijste stukjes. Zou los wel weer erg duur zijn vrees ik :roll_eyes:

Allereerst welkom op Horlogeforum en ik hoop nog veel leuke bijdragen van jou te mogen zien.

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en ik wens je heel veel draagplezier toe.

Graag zien wij nog wat meer foto’s van het horloge (o.a. om de pols) tegemoet. Daarvoor kun je het beste even een nieuw topic starten en dat is weer goed voor de opbouw van jouw account en reputatie hier op HF.

1 like

Tnx, heb je raad opgevolgd:+1:

1 like

Schroom niét om nog wat méér foto’s te posten Yong!!! :smiley:
Graag zelfs!

1 like

Ik betwijfel het…maar zou het net als jij wél op prijs stellen! :slight_smile:

Naar mijn idee kannibaliseren ze dan de gewone Speedy teveel, zeker als de prijs rond de 5-6K zou zijn?!

Ik zou deze wel héél graag willen hebben: jouw omschrijving klopt als een bus; het is een high end Speedy met geweldige details en bijpassend uurwerk!

En dat goud!!! :drooling_face:

Asked and answered

7 likes