Omega Speedmaster eruit Tudor erin!

Na 2 jaar gaat mijn Omgega Speedmaster eruit en ik wil graag
een Tudor heritage gaan kopen. Nu wil ik graag weten of mede-
forumleden mij advies kunnen geven waar ik een Tudor voordelig
of betrouwbaar kan kopen? Mijn Speedmaster op MP gezet en ik ben
benieuwd. Graag jullie ervaring voor de Tudor!

gr
Morren

Ik heb er geen ervaring mee, je kan hier nog even wat info op doen, http://www.rolexforum.nl/topiclist.php?forum=30, en oa hier staat er eentje te koop: http://www.filipucci.nl/producten/horloges/tudor/

Supervet horloge zo’n Tudor Herritage!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Op Watchuseek.com staat een Tudor Heritage waarvan de eigenaar wil ruilen met een Omega Speedmaster.

http://forums.watchuseek.com/f31/wtt-tudor-heritage-chrono-70330n-537154.html

Eric

SuperC Schreef:

De heritage van Bert staat te koop op DZVL…

Succes (tu)

Is net verkocht dit weekend…

De Heritage is een topklok. Een van de mooiste horloges van dit moment. Let wel, het is een behoorlijk horloge op de pols!

Zoals Bosnialove al zei: wat een prachtig horloge die Tudor!

Wat zoek je in die Tudor?

Het is een groot horloge, zeker na een plexi Speedy zal deze Tudor “bruut” zijn.

De bijgeleverde nato (achtige) band komt mijn inziens niet goed uit omdat het horloge zo dik is. Het saffier maakt zowel de grijze als de zwarte plaat hard en het luminova is voor mij als vintageliefhebber heftig. Ook had ik het net niet gevoel, wel de vintage look maar zo modern dat het niet klopt, voor mij althans.

Als je er anders in staat dan zul je ervaren dat het horloge fantastisch is afgewerkt en dat je juist kan genieten van de historie maar wel met alle moderne gemakken.

Als je van een plexi Speedy afkomt zou ik toch ook eens de plexi chrono’s (79160 / 79180 / 94210 enz.) van Tudor gaan proberen. Die zitten ook zo rond de 3000 tot 3500 en zijn super!

gr. Roel

Grotendeels met Krabong eens.