Heb nog even in het archief gekeken bij de verkochte horloges, 3 a 4 jaar geleden gingen ze voor 1500-2000 minder weg. Bizar
Er gaan dagen voorbij dat ik mijn Hesalite niet aai…
Ik zal het toch eens proberen. Raar forum hier
De Robijn reclame is er niets bij
Het wordt hier inderdaad steeds gekker
Had de hesalite en heb die uiteindelijk ingeruild voor saffier. Dit vanwege de veegjes op het hesalite waar ik me aan ergerde. En ook gewoon de wetenschap dat saffier meer kan hebben en er goed uit blijft zien. En die caseback zat ik toch best vaak naar te koekeloeren…
Mooi uurwerk om naar te kijken via de saphire achterkant.
Hesalite. Altijd.
In tegenstelling tot mijn eerdere keuze is het toch de Hesalite / Kip caravan geworden. Er lag bij de AD nog 1 exemplaar van het vorige model. Erg blij mee!
Ik zou ontzettend graag de hesalite versie met applied logo, polished center links en een gesloten caseback zien…dan was de keuze snel gemaakt.
Beiden recentelijk om de pols gehad, was vrij zeker dat ik voor hesalite zou gaan (nog ruim 1K goedkoper ook), maar vind bovengenoemde punten toch echt een grote pré van de sapphire tov de hesalite versie. Hoewel hesalite zelf dan weer een pré is over sapphire, in mijn optiek. En ik vind juist de tekst op de caseback gaaf, de verkoper vond die open caseback een enorm verkooppunt maar ik vind het zelf erg jammer. Keuzes, keuzes.
Mod maken ?
Ik ben noob, dat is echt te next level voor me trek het bovendien ook niet zo goed als niet alles perfect klopt zoals het ‘hoort’, maar wellicht een leuk project voor over een paar jaar!