Ik heb zelf voor de hesalite gekozen. Het ziet er gewoon heel mooi uit. En ja, het is gevoeliger voor krassen. Maar ik heb er in 2 jaar nog geen krasje op.
Een open achterkant is leuk. Je kijkt er een paar keer na en dan heb je het wel gezien. Ik vond destijds die caseback met text wel leuk.
Nee, ik heb hesalite gekocht. Witte rand zie je bij sapphire.
Persoonlijk ben ik ook meer fan van de hesalite versie door de bollere kromming en het optisch effect die erbij hoort. Maar allebei de versies zijn prachtig dus kies gewoon waar jij je het best bij voelt. Ik hoop er ooit eentje te kunnen bezitten!
Poes zegt hesalite. Mooie caseback ook hoor. Nauwelijks (vet)vlekken overigens, op saffier is dat wel anders. De band is indrukwekkend genoeg zonder gepolijste links.
Dit. Hier ook een Hesalite bezitter. Ik wilde dicht bij het origineel blijven. Dat bolle glaasje is toch geweldig! En die witte rand bij sapphire vond ik echt niet te verteren.
Overigens herinner ik me, dat de Sapphire Sandwich ook iets dikker is, misschien ook nog even mee laten wegen.
Heb hier het fijnste aan de hesalite nog niet genoemd zien worden, het voelt zo lekker. Het is warmer en voelt bijna aaibaar zacht ofzo.
Heb nog even in het archief gekeken bij de verkochte horloges, 3 a 4 jaar geleden gingen ze voor 1500-2000 minder weg. Bizar
Er gaan dagen voorbij dat ik mijn Hesalite niet aai…
Ik zal het toch eens proberen. Raar forum hier
De Robijn reclame is er niets bij
Het wordt hier inderdaad steeds gekker
Had de hesalite en heb die uiteindelijk ingeruild voor saffier. Dit vanwege de veegjes op het hesalite waar ik me aan ergerde. En ook gewoon de wetenschap dat saffier meer kan hebben en er goed uit blijft zien. En die caseback zat ik toch best vaak naar te koekeloeren…
Mooi uurwerk om naar te kijken via de saphire achterkant.